Oferta opublikowana26.03.2024
Oferta wygasa24.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw łączności i informatyki
Zespół Łączności i Informatyki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami.
  • Konserwacja, montaż urządzeń łączności i węzła OST112, systemów monitoringu i sprzętu teleinformatycznego znajdujących się na stanie KPP Limanowa i jednostek podległych.
  • Wykonywanie określonych w przepisach i dokumentach czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostkach podległych.
  • Dokonywanie w systemie KCIK, SIO, PSI: sprawdzeń, rejestracji osób i podmiotów.
  • Sporządzanie protokołów brakowania sprzętu łączności i informatyki sprzętu przeznaczonego do wybrakowania do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie.
  • Realizowanie zadań związanych z terminalami noszonymi MTN.
  • Ewidencjonowanie sprzętu informatyki KPP Limanowa i jednostek podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wprowadzanie do systemu SWOP.
  • Rejestracja utraconych pojazdów, dokumentów, rzeczy, osób poszukiwanych i zaginionych, papierów wartościowych, urządzeń przemysłowych, kont bankowych w aplikacji KSIPWWW (wprowadzanie, modyfikacja i odwoływanie, usuwanie).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stnanowisku
  • uprawnienia do SEP do 1kv
  • umiejętność konserwacji i obsługi urządzeń elektronicznych
  • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz narzędziami serwisowymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Policji
  • wykształcenie: wyższe
  • szkolenie z aplikacji KSIP
  • obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w urzędzie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „tajne”

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Oświadczenia tego nie musisz składać, jeśli do aplikacji dołączysz kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z RODO).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-05
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Żwirki i Wigury 7
    34-600 Limanowa

Warunki pracy

- Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w sytuacjach wyjątkowych, tj. w przypadku wystąpienia awarii itp. uzależniona od zaistniałych potrzeb.


- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


- Praca na wysokości powyżej 3 metrów.


- Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.


- Pomieszczenia biurowe usytuowane na parterze budynku Komendy.


- Praca w siedzibie urzędu i w terenie (wyjazdy m.in. do podległych komisariatów oraz posterunków Policji w związku z koniecznością montażu, konfiguracji i napraw urządzeń systemów łączności).


- Urząd mieści się w budynku trzykondygnacyjnym - brak windy.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie /decyduje data stempla pocztowego/ nie będą brane pod uwagę. List motywacyjny, życiorys/CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.


Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej 1,8 (tj. 4 731,37)  + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (od 5 % do 20%).


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.


Zatrudnienie w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Limanowej postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie