Inspektor
Zgierz
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych
Komisariat Policji w Aleksandrowie Łódzkim - Zespół Wspomagający

Warunki pracy

praca w pomieszczeniu zamkniętym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, praca przy sztucznym oświetleniu, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na pierwszym piętrze.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych i innej dokumentacji powierzonej przez Komendanta lub Zastępcę Komendanta Komisariatu Policji w Aleksandrowie Łódzkim
  • wprowadzanie danych do systemów policyjnych SWOP, ERCDŚ i Poczta Specjalna
  • prowadzenie rejestru teczek dokumentów jawnych, dzienników i książek ewidencyjnych oraz kart urlopowych
  • prowadzenie dzienników, rejestrów i innej dokumentacji niejawnej wytworzonej lub nadesłanej, a znajdującej się na stanie Komisariatu Policji w Aleksandrowie Łódzkim, pobieranie i zdawanie korespondencji
  • prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych i związanej z nią dokumentacją
  • archiwizacja dokumentów jawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność w organizowaniu i planowaniu pracy
  • interpretacja przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-27
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
    ul. Długa 58/60
    95-100 Zgierz

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą poinformowani),
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie zł brutto + wysługa lat,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
Inspektor
Zgierz
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna