Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. Praca przy użyciu komputera i urządzeń biurowych. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku - brak windy. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Trzebnicy z oznaczeniem stanowiska lub przesłać pocztą na adres urzędu z dopiskiem: "Oferta pracy na stanowisku Inspektora ds. administracji". Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu oferty do urzędu. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie oferty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru - rozmowy kwalifikacyjnej, o czym będą powiadomieni telefonicznie. Telefon kontaktowy 71 312 01 97 wew. 21