Funkcja ds. zarządzania nieruchomościami

Kielce
Oferta opublikowana31.05.2024
Oferta wygasa25.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań na stanowisku

1. Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.

2. Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM).

3. Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.

4. Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni Centrali i/lub TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami Centrali i/lub TJO.

5. Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.

6. Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • staż pracy ogółem: minimum 3 lata
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata, obszar: administrowanie lub zarządzaniem nieruchomościami, projektowanie budynków lub instalacji, nadzorowanie budowy, rozliczanie inwestycji (budowy)

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami,
  • doświadczenie zawodowe pożądane: 3 lata pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami, projektowaniem budynków lub instalacji, nadzorowaniem budów, rozliczaniem inwestycji (budów)

Wymagania dodatkowe:

  • program do kosztorysowania (np. Norma)
  • program z grupy CAD (np. AUTO CAD, ZWCAD itp.)
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

  • umowa o pracę.

- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacyjny obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie