Funkcja ds. opracowania decyzji i korespondencji - Zambrów

Zambrów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z FUS,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny,
  • skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.

 

Sposób aplikowania:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając  Aplikuj na dole oferty

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na klienta
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • system premiowy, nagrody specjalne, jubileuszowe,
  • wynagrodzenie "trzynastka",
  • ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń,
  • świadczenia z ZFŚS, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

 

Informacje dodatkowe:

  • poszukujemy 3 pracowników,
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

 

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę. 

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami

 

Wyposażenie stanowiska pracy:  sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
  • budynek III -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie