Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Wymagania niezbędne:
Mile widziane:
Wymagania dodatkowe:
Jeśli jesteś osobą:
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Daria Chudzińska, Łódź
Małgorzata Sendkowska, Łódź
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Daria Chudzińska, Łódź
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Pani Daria Chudzińska w czasie spotkania rekrutacyjnego zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, opanowana i pogodna. Wykazała łatwość nawiązywania kontaktu, wypowiadania się, swobodnie udzielała wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania. Kandydatka posiada doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta. Dobrze orientuje się co do zagadnień i specyfiki pracy na stanowisku doradcy ds. emerytalnych. Jest osobą nastawioną na rozwój i zdobywanie cennych umiejętności zawodowych. Chętnie uczy się, szybko przyswaja informacje i podejmuje nowe wyzwania. Lubi pracę z ludźmi, jest otwarta i dobrze komunikuje się z innymi. Umiejętnie dopasowuje sposób obsługi do indywidualnych potrzeb klientów. Wykazuje zrozumienie, cierpliwie wyjaśnia, tłumaczy i udziela potrzebnych informacji. Chętnie pomaga i prezentuje postawę prokliencką a podczas kontaktu z trudnym interesantem potrafi panować nad swoimi emocjami i zachować spokój.