Doradca ds. emerytalnych (zastępstwo)

Łódź
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie



Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe
  • 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów
  • doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami



Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów KPA
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office



Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
    zorientowaną na klienta, elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych


zachęcamy do składania dokumentów.



Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 92/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

 

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.




Dodatkowe informacje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony - zastępstwa
  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

 

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych



Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.



Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Wyposażenie stanowiska pracy:

 

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy



Warunki wykonywania pracy:

 

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie



Ogłoszenie listy kandydatów



Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

 

Daria Chudzińska, Łódź

Małgorzata Sendkowska, Łódź



Ogłoszenie wyników naboru



Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:


Daria Chudzińska, Łódź



Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:


Pani Daria Chudzińska w czasie spotkania rekrutacyjnego zaprezentowała się jako osoba komunikatywna, opanowana i pogodna. Wykazała łatwość nawiązywania kontaktu, wypowiadania się, swobodnie udzielała wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania. Kandydatka posiada doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta. Dobrze orientuje się co do zagadnień i specyfiki pracy na stanowisku doradcy ds. emerytalnych. Jest osobą nastawioną na rozwój i zdobywanie cennych umiejętności zawodowych. Chętnie uczy się, szybko przyswaja informacje i podejmuje nowe wyzwania. Lubi pracę z ludźmi, jest otwarta i dobrze komunikuje się z innymi. Umiejętnie dopasowuje sposób obsługi do indywidualnych potrzeb klientów. Wykazuje zrozumienie, cierpliwie wyjaśnia, tłumaczy i udziela potrzebnych informacji. Chętnie pomaga i prezentuje postawę prokliencką a podczas kontaktu z trudnym interesantem potrafi panować nad swoimi emocjami i zachować spokój.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie