Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Pl. Zwycięstwa 11, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, sprawozdawczości i rozliczeń podatkowych a w szczególności: rozliczanie wyciągów bankowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań GUS, bieżące rozliczanie podatku dochodowego i innych podatków, prowadzenie ewidencji środków trwałych, obliczanie amortyzacji, sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług, rozliczanie ZFŚS, księgowanie dokumentów magazynowych, faktur, innych dokumentów księgowych.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia: oferowany zarobek 9000-12000PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 5
Pracodawca
Nazwa: ATLANTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: 76-251 Lulemino 30, powiat: słupski, woj: pomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV