STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH/INSPEKTORA OCHRONY DANYCH W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Chełm
Oferta opublikowana25.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Zakres obowiązków: Z zakresu wspólnych zadań Departamentów, o których mowa w §16 zarządzenia Nr 974/21 Prezydenta Miasta Chełm z dnia 9 lutego 2021 r. roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm (z późn. zm.), do których należy: - Inicjowanie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta. - Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi. - Współpraca z miejskimi służbami, inspekcjami i strażami. - Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi utworzonymi na podstawie przepisów ustaw w tym fundacjami i stowarzyszeniami, a także osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, jak również korzystanie ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy. - Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz nadzór i kontrola tych jednostek w zakresie właściwej realizacji zadań oraz prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem komunalnym i środkami finansowymi. - Przygotowanie przedsięwzięć do realizacji w partnerstwie publiczno- prywatnym. - Opracowywanie projektów uchwał Rady i realizacja podjętych uchwał przekazanych do wykonania. - Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta oraz realizacja wydanych zarządzeń. - Przygotowywanie materiałów problemowych na potrzeby Rady i Prezydenta. - Współuczestniczenie w opracowaniu projektu budżetu Miasta poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie prowadzonych zagadnień oraz realizacja zadań ujętych w budżecie. - Współuczestniczenie w opracowaniu wieloletniej prognozy finansowej Miasta. - Zapewnienie zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania zlecone i terminowego ich rozliczenia. - Przygotowanie projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, interpelacje i zapytania radnych, wnioski komisji Rady i rad osiedli. - Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. - Przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach. - Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie prowadzonych spraw. - Realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w zakresie ustalonym odrębnym zarządzeniem. - Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa. - Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów. - Wykonywanie zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących statystyki publicznej. - Realizacja zadań wynikających z: 1. ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) i innych przepisów w tym zakresie we współpracy z Departamentami Urzędu. - Współpraca z Rzecznikiem Praw Mieszkańców w zakresie: 1. konsultacji z mieszkańcami Miasta Chełm oraz innych form zasięgania opinii mieszkańców miasta w zakresie działań podejmowanych przez Miasto, 2. Budżetu Obywatelskiego Miasta Chełm. - Współpraca z Departamentem Finansów w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej. - Współpraca przy przygotowaniu przez Biuro Zamówień Publicznych zamówień publicznych oraz ich realizacja. - Współpraca w zakresie opracowania projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych przez Wydział Projektów i Strategii. - Współpraca z Rzecznikiem prasowym w zakresie prowadzenia i aktualizowania serwisu internetowego Miasta Chełm oraz redagowania Biuletynu Informacji Publicznej. - Realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów. - Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie: 1. udostępniania informacji publicznej na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania na wniosek w trybie ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, 2. spraw związanych z ustawą o petycjach. Do zakresu działania pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy: - Organizacja i nadzór nad pracą kancelarii niejawnej Urzędu, zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zapewnieniu ochrony fizycznej Urzędu. - Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne. - Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka. - Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów. - Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji Prezydenta, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji. - Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających. - Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto. - Przekazywanie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego do ewidencji danych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt.8. Do zakresu zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych: - Zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych odpowiednio do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. - Monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w tym polityki administratora oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań. - Opracowanie we współpracy z Biurem Informatyki dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zabezpieczenia danych osobowych oraz jej aktualizacja. - Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz zapewnienie zapoznania ich z przepisami o ochronie danych osobowych. - Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie. - Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, w tym pełnienie funkcji punktu kontaktowego w kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz prowadzeniem konsultacji. - Nadzór nad udostępnianiem danych osobowych oraz sporządzaniem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych innym podmiotom. - Współpraca z Biurem Informatyki w zakresie nadzoru i kontroli bezpieczeństwa systemu informatycznego, w którym przetwarzane są dane osobowe oraz podejmowanie działań w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych. - Informowanie Prezydenta oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie. - Zarzadzanie ryzykiem związanym z operacjami przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania. - Realizacja zadań Inspektora ochrony danych w Straży Miejskiej w Chełmie określonych w art. 47 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości. - Realizacja zadań związanych z obowiązkiem składania Prezydentowi oświadczeń o stanie majątkowym przez osoby do tego zobowiązane oraz dokonywania w jego imieniu analizy tych oświadczeń.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.07.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub zarządzanie

Uprawnienia: odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne, zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne

Wymagania pożądne

Uprawnienia: znajomość: praktyk technicznych i organizacyjnych środków zabezpieczeń odnośnie ochrony danych, analizy ryzyka, prowadzenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych oraz norm technicznych odnoszących się do ochrony informacji, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, znajomość przepisów z zakresu informacji prawnie chronionych, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, lojalność, komunikatywność, znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13132 . Symbol oferty: DOR.2110.7.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-04-24. Termin składania dokumentów: 2024-05-06. Wymagane wykształcenie: - wyższe na kierunku prawo lub zarządzanie bezpieczeństwem informacji lub wyższe i ukończone szkolenia i kursy z zakresu bezpieczeństwa informacji, - odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub zarządzanie bezpieczeństwem informacji lub wyższe i ukończone szkolenia i kursy z zakresu bezpieczeństwa informacji, - odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne, - zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne. Wymagania dodatkowe: - mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz innych informacji prawnie chronionych, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, - znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, - znajomość przepisów z zakresu informacji prawnie chronionych, - mile widziana znajomość: praktyk technicznych i organizacyjnych środków zabezpieczeń odnośnie ochrony danych, analizy ryzyka, prowadzenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych oraz norm technicznych odnoszących się do ochrony informacji, - umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i inicjatywa w działaniu, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, lojalność, komunikatywność. Zakres obowiązków. Zadania szczegółowe. Z zakresu wspólnych zadań Departamentów, o których mowa w §16 zarządzenia Nr 974/21 Prezydenta Miasta Chełm z dnia 9 lutego 2021 r. roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm (z późn. zm.), do których należy: - Inicjowanie rozwoju społeczno-gospodarczego miasta. - Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi. - Współpraca z miejskimi służbami, inspekcjami i strażami. - Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi utworzonymi na podstawie przepisów ustaw w tym fundacjami i stowarzyszeniami, a także osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, jak również korzystanie ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy. - Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz nadzór i kontrola tych jednostek w zakresie właściwej realizacji zadań oraz prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem komunalnym i środkami finansowymi. - Przygotowanie przedsięwzięć do realizacji w partnerstwie publiczno- prywatnym. - Opracowywanie projektów uchwał Rady i realizacja podjętych uchwał przekazanych do wykonania. - Opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta oraz realizacja wydanych zarządzeń. - Przygotowywanie materiałów problemowych na potrzeby Rady i Prezydenta. - Współuczestniczenie w opracowaniu projektu budżetu Miasta poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie prowadzonych zagadnień oraz realizacja zadań ujętych w budżecie. - Współuczestniczenie w opracowaniu wieloletniej prognozy finansowej Miasta. - Zapewnienie zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania dotacji celowych otrzymanych z budżetu państwa na zadania zlecone i terminowego ich rozliczenia. - Przygotowanie projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, interpelacje i zapytania radnych, wnioski komisji Rady i rad osiedli. - Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. - Przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach. - Opracowanie propozycji do projektów wieloletnich programów rozwoju w zakresie prowadzonych spraw. - Realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w zakresie ustalonym odrębnym zarządzeniem. - Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa. - Przygotowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów. - Wykonywanie zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących statystyki publicznej. - Realizacja zadań wynikających z: 1. ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) i innych przepisów w tym zakresie we współpracy z Departamentami Urzędu. - Współpraca z Rzecznikiem Praw Mieszkańców w zakresie: 1. konsultacji z mieszkańcami Miasta Chełm oraz innych form zasięgania opinii mieszkańców miasta w zakresie działań podejmowanych przez Miasto, 2. Budżetu Obywatelskiego Miasta Chełm. - Współpraca z Departamentem Finansów w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej. - Współpraca przy przygotowaniu przez Biuro Zamówień Publicznych zamówień publicznych oraz ich realizacja. - Współpraca w zakresie opracowania projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych przez Wydział Projektów i Strategii. - Współpraca z Rzecznikiem prasowym w zakresie prowadzenia i aktualizowania serwisu internetowego Miasta Chełm oraz redagowania Biuletynu Informacji Publicznej. - Realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów. - Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie: 1. udostępniania informacji publicznej na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania na wniosek w trybie ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, 2. spraw związanych z ustawą o petycjach. Do zakresu działania pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy: - Organizacja i nadzór nad pracą kancelarii niejawnej Urzędu, zapewnienie ochrony informacji niejawnych oraz współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zapewnieniu ochrony fizycznej Urzędu. - Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne. - Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka. - Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów. - Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji Prezydenta, planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji. - Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych. - Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających. - Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto. - Przekazywanie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego do ewidencji danych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt.8. Do zakresu zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych: - Zapewnienia ochrony przetwarzanych danych osobowych odpowiednio do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. - Monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w tym polityki administratora oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań. - Opracowanie we współpracy z Biurem Informatyki dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zabezpieczenia danych osobowych oraz jej aktualizacja. - Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz zapewnienie zapoznania ich z przepisami o ochronie danych osobowych. - Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie. - Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, w tym pełnienie funkcji punktu kontaktowego w kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz prowadzeniem konsultacji. - Nadzór nad udostępnianiem danych osobowych oraz sporządzaniem umów powierzenia przetwarzania danych osobowych innym podmiotom. - Współpraca z Biurem Informatyki w zakresie nadzoru i kontroli bezpieczeństwa systemu informatycznego, w którym przetwarzane są dane osobowe oraz podejmowanie działań w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych. - Informowanie Prezydenta oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie. - Zarzadzanie ryzykiem związanym z operacjami przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania. - Realizacja zadań Inspektora ochrony danych w Straży Miejskiej w Chełmie określonych w art. 47 ust.1 ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości. - Realizacja zadań związanych z obowiązkiem składania Prezydentowi oświadczeń o stanie majątkowym przez osoby do tego zobowiązane oraz dokonywania w jego imieniu analizy tych oświadczeń. Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), - kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń (potwierdzających doświadczenie zawodowe), - referencje (kserokopia), - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,77 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 6 maja 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Uwagi. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: Aplikuj, tel. 82 565 20 70. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: Aplikuj . 3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych / inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 24 kwietnia 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są: - 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z: 1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, - 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). 1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. 2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: - w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub - przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). 1. Przysługuje Pani/Panu prawo do: - dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, - przenoszenia danych, - wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych; - pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych. 1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest: - obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; - dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), - kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń (potwierdzających doświadczenie zawodowe), - referencje (kserokopia), - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie