Wymagania
- wykształcenie wyższe, kierunkowe,
- znajomość narzędzi marketingowych,
- umiejętność generowania grafik z midjourney,
- wysoka sprawność posługiwania się słowem pisanym,
- kreatywność, dynamizm i inicjatywa w działaniu,
- wysokie kompetencje interpersonalne,
- znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość obsługi programów graficznych (AutoCad, Inventor, 3D Max, Adobe Illustrator, Photoshope),
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność i możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Opis stanowiska
- planowanie i realizacja działań marketingowych w ramach zaplanowanego budżetu,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, radio, tv oraz w prasie branżowej,
- udział w krajowych i zagranicznych imprezach targowych,
- aktualizacja i redagowanie treść marketingowych na stronę www oraz do newslettera,
- opracowywanie materiałów marketingowych, prezentacji, raportów i analiz,
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami i innymi podwykonawcami usług,
- współpraca z działem zakupów i R&D,
- analiza efektywności realizowanych działań, monitorowanie efektów podjętych aktywności, rozliczanie prowadzonych projektów.
Oferujemy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- ubezpieczenie zdrowotne.
- prywatną opiekę medyczną.