SEKRETARKA/SEKRETARZ

Piaseczno
Oferta opublikowana06.03.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Zakres obowiązków: - przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych, przepisów w zakresie ochrony danych osobowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy - zapoznanie z organizacją pracy i funkcjonowaniem prokuratury - zapoznanie z zakresem działania sekretariatu - sporządzanie projektów prostych pism w edytorze tekstów - sporządzanie kart przeglądowych i numerowanie stron akt - pomoc przy ekspediowaniu korespondencji - rejestracja wpływającej i rejestrowanej korespondencji - pomoc przy porządkowaniu materiałów archiwalnych - wykonywanie pomocniczych czynności kancelaryjno-biurowych na poszczególnych odcinkach pracy sekretariatu

Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Stypendium brutto: 1 790,3 PLN

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 02.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: skierowanie

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie