SAMODZIELNY KSIĘGOWY (SEKCJA RACHUBY I PŁAC).

Powidz
Oferta opublikowana07.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: Obsługa programów PŁATNIK, PODATEK, PROSTA C, ZWSI RON zakresie pracowników RON; Zastępowanie w razie nieobecności Kierownika Sekcji. Dokonywanie wstępnej kontroli wykonywanych dokumentów dotyczących wypłat pracowników; kontrola realizacji planu finansowego w zakresie rozdziałów, paragrafów i pozycji z których są dokonywane wypłaty należności pracownikom;. Dokonywanie potrąceń na listach plac i przekazywanie ich terminowo zgodnie z danymi adresowymi zawartymi w tytułach wykonawczych poszczególnym wierzycielom. Realizacje potraceń zgodnie z postanowieniami i określonymi w przepisach dotyczących potrąceń w przypadkach skomplikowanych uzyskiwanie opinii radcy prawnego Systematyczne sprawdzanie uprawnień pracowników, naliczanie wprowadzanie do systemu potraceń z tytułu zwolnień lekarskich, macierzyńskich, rodzicielskich; dokonywanie naliczeń z tytułu odpraw, nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego należności za podróże służbowe, gratyfikacji urlopowych dopłat do wypoczynku i innych wynikających z przepisów dotyczących pracowników, potrącanie należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych ze wszystkich należności podlegających temu podatkowi korzystanie z edytora WORD, arkusza kalkulacyjnego EXCEL, programu poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej w zakresie umożliwiającym samodzielną pracę. Zapoznanie się z zarejestrowanymi aktualnymi Instrukcjami do programu Prosta C. Podatek, Płatnik, przekaz elektronicznych dokumentów ZUS, w przypadku zmiany danych tam zawartych branie udziału w ich aktualizacji, zapoznanie się przestrzeganie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych. Prowadzenie rejestrów pomocniczych: rejestr niepodjętych należności w terminie płatności, ewidencje pomocnicza otrzymanych wyroków sadowych, oraz innych tytułów egzekucyjnych będących podstawa do wykonywania potraceń z wynagrodzeń, ewidencje pomocnicza naliczonych i wypłaconych nagród (zakupionych nagród rzeczowych) w szczegółowości podziału prowadzone rejestry musza być zarejestrowane w RWD w Kancelarii Jawnej JW. 3293 Powidz. Przygotowanie danych niezbędnych do ustalania świadczeń emerytalno-rentowych pracowników. Kompletowanie dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o emeryturę oraz przekazywanie do ZUS dokumentacji umożliwiającej ustalenie kapitału początkowego dla potrzeb filaru systemu emerytalnego w terminie i trybie ustalonym przez ZUS. Uczęszczanie lub wyjeżdżanie na szkolenia oraz podwyższanie swoich kwalifikacji w zakresie wykonywanych obowiązków. Systematyczne studiowanie przepisów finansowych, podwyższanie swoich kwalifikacji zawodowych.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie z premia regulamiowoą + dodatek za wysługę lat.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 02.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: Ekonomia

Uprawnienia: rzetelność, znajomość pakietu MS Office, kadry i płace z programem Płatnik, dyspozycyjność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie na stanowiskach w dziale finansowym. Doświadczenie zawodowe 3 lata przy wykształceniu wyższym, 5 lat przy wykształceniu średnim. O spełnieniu wymogów formalnych oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych WYBRANI kandydaci będą informowani drogą telefoiczną. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby wybrane w procesie rekrutacji przed zawarciem umowy są zobowiązane do złożenia oświadczenia o niekaralności.

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Piastów 2, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Zgłoszenie kandydata powinno zawierać: - podanie o pracę oraz CV - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji. Dokumenty ze wskazaniem aplikowanego stanowiska należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO, POWIDZ-OSIEDLE 6, 62-430 POWIDZ

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie