Oferta opublikowana12.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżafinanse / księgowość

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Austriacka 13, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Księgowanie faktur zakupu, sprzedaży, delegacji, wyciągów bankowych (zdarzenia gospodarcze polskie i zagraniczne). Przygotowywanie deklaracji podatkowych (podatek od nieruchomości, środków transportowych, VAT,CIT,). Realizacja przelewów. Kontrola rozrachunków z kontrahentami i pracownikami. Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Wystawianie faktur sprzedaży za usługi budowlano-montażowe. Kontakt z bankiem oraz innymi instytucjami finansowymi. Udział w procesie zamknięcia miesiąca. Sporządzanie sprawozdań finansowych.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 6 850 PLN

Opis wynagrodzenia: Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 (40 godzin tygodniowo). Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia, Finanse, Rachunkowość

Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE NA DANYM STANOWISKU PRACY (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office. Znajomość ustawy o rachunkowości i obowiązujących przepisach podatkowych. Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (min. B1). Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca

Nazwa: REMA TIP TOP SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: ALEJA RZECZYPOSPOLITEJ 29/16, 02-972 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV należy wysyłać na adres e-mail: Aplikuj

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie