Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Andersa 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: szczegóły oferty: https://zlobkislupsk.mojbip.pl/35.html Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie ewidencji majątku ZŻM, gospodarowanie środkami trwałymi, wyposażeniem i pozost. skł. majątku, współudział w pracy komisji inwentaryzacyjnej, bieżąca obsługa BIP ZŻM w Słupsku, przygotowanie i przeprowadzenie postępowań zgodnie z prawem zamówień publicznych, obsługa programu iprzedszkole, archiwizacja dokumentów, prowadzenie składnicy akt, współpraca z działem finansowo-księgowym, zaopatrywanie jednostki w materiały do funkcjonowania administracji ZŻM tj. artykuły, materiały biurowe, wyposażenie, środki trwałe. Godz. pracy 7.30-15.30.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
Języki: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane min. 2 lata doświadczenia w jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość ustaw kodeks postępowania administracyjnego prawo zamówień publicznych; umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, biegła znajomość obsługi komputera, zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność argumentowania i pracy w zespole, odporność na stres
Pracodawca
Nazwa: Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku
Adres: Andersa 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: szczegóły oferty: https://zlobkislupsk.mojbip.pl/35.html