- Bieżąca obsługa gości hotelowych zgodnie z przyjętymi standardami;
- Aktywna sprzedaż wszystkich usług oferowanych przez Hotel;
- Dokonywanie rezerwacji;
- Obsługa telefoniczna Gości;
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie wszystkich kwestii zgłaszanych przez Gości;
- Dbałość o bezpieczeństwo i miły przebieg pobytu Gości w Hotelu;
- Ścisła współpraca z dyrekcją hotelu
- Znajomość systemu operacyjnego KW hotel lub inne
- Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów, realizacji wyznaczonych celów w określonym czasie;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dynamizm, dokładność i sumienność w działaniu;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Uprzejmość i nastawienie na wysoką jakość obsługi gościa;
- Dokładność i sumienność w działaniu oraz inicjatywa
- Pomoc przy organizacji śniadań.
-Stawkę od 21zł netto
- Pracę w miłym zgranym zespole
- Premie uznaniowe
- posiłki pracownicze