Pracownik Call Center

Gdańsk
Oferta opublikowana06.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca
Pracownik Call Center
Agencja Pracy w Gdańsku o międzynarodowym zasięgu zatrudni osobę na stanowisko Konsultanta telefonicznego ds. pozyskiwania klientów, który będzie odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientami i pozyskiwanie nowych kontraktów.
Zakres obowiązków:
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
  • kontakt telefoniczny i mailowy z kontaktami z istniejących baz i prezentowanie im aktualnej oferty i korzyści wynikających z podjęcia współpracy
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • realizowanie planów
  • raportowanie działań
Wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (Call Center) w sektorze B2B
  • płynne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność aktywnego słuchania
  • łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku
  • proaktywne podejście do powierzonych zadań
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • motywacja do pracy i osiągania wyników
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:
  • wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjny system prowizyjny
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę w godzinach 8-16 i wolne weekendy
  • niezbędne do pracy narzędzia – telefon, laptop
  • pracę w miłej atmosferze w wygodnym biurze w centrum Gdańska
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie