Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Praca na terenie Wadowic, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Roboty żelbetowe. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, jednozmianowa w godz.7-15, na pełny etat. Możliwa praca w nadgodzinach. Praca na terenie Wadowic na okres ok. 6 miesięcy. Wynagrodzenie od 5 000 zł do 7 000 zł brutto - uzależnione od umiejętności, ustalane indywidualnie. Kontakt osobisty: Kraków, ul. Rzemieślnicza 1/221 lub w Wadowicach, poprzedzony kontaktem telefonicznym:604 192 084.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Uzależnione od umiejętności i jest ustalane indywidualnie.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Data zakończenia: 21.07.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Robotnik budowlany (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Języki: polski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania pożądne
Uprawnienia: Obsługa żurawi wieżowych, szybkomontujących, szynowych i stacjonarnych, Znajomość rysunku technicznego
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 0, miesiące: 6
Inne wymagania: Wykształcenie nie jest istotne, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,mile widziane uprawnienia do obsługi żurawia wieżowego lub inne uprawnienia związane z budownictwem, mile widziana znajomość rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka polskiego.
Pracodawca
Nazwa: PAWEŁ KOTONIAK - KOTONIAK BUDOWNICTWO PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
Adres: 32-437 Skomielna Czarna 498, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, może być skierowanie.