Informacje podstawowe
Miejsce pracy: ul.Sienkiewicza 22/203, 60-818 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy; obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej; planowanie i organizacja spotkań, konferencji, szkoleń, prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych itp.; przyjmowanie i obsługa interesantów; udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo); przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową; obsługiwanie urządzeń biurowych (szeroko pojmowanych); przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów; porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej; uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych organizowanych w firmie/ urzędzie/korporacji oraz zewnętrznych m.in. z zakresu
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 30 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto/h
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Data zakończenia: 01.06.2025
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość licznych programów komputerowych, informatycznych, umiejętności biurowe- praca z dokumentami, raportami , rejestrem instytucji szkoleniowych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 2
Inne wymagania: Umiejętność: Obsługa serwisów takich jak: E100,Eurowag,AS24,GOFIN,SALDEO,Poczta Polska,Fleethand,Trello,Sortly.
Pracodawca
Nazwa: AMN TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Ul.Sienkiewicza 22/203, 60-818 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.