INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW / GŁÓWNY SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W ODDZIALE INWESTYCJI

Wrocław
Oferta opublikowana26.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontową Sądów na obszarze Apelacji Wrocławskiej. 2. Opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych. 3. Zlecanie opracowania dokumentacji projektowej. 4. Okresowe prowadzenie analiz wykonania budżetu. 5. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów. 6. Kontrola realizacji inwestycji i remontów sądów na terenie Apelacji Wrocławskiej. 7. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi przez Oddział Inwestycji zadaniami. 8. Przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu. 9. Udział w pracach komisji przetargowych. 10. Uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych. 11. Przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji powykonawczej odbieranego zadania. 12. Przygotowywanie projektów pism dotyczących procedury zwalniania zabezpieczenia należytego wykonania umów na roboty budowlane. 13. Prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych. 14. Przygotowywanie dokumentacji finansowej dotyczącej przekazywania użytkownikom do eksploatacji środków trwałych. 15. Prowadzenie teczek aktowych i rejestru spraw załatwianych przez Oddział Inwestycji oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum, w stanie określonym przepisami powszechnie obowiązującymi i wewnętrznymi uregulowaniami. 16. Inne czynności zlecone przez Kierownika Oddziału Inwestycji. OFERUJEMY: 1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 2. w razie potrzeby możliwe wyjazdy w ramach delegacji służbowej do sądów Apelacji Wrocławskiej. 3. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 4. dodatek stażowy naliczany od wynagrodzenia zasadniczego, po pięcioletnim stażu pracy 5%, następnie wzrastający o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%); 5. ponadto pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków); 6. możliwość otrzymania nagrody uznaniowej; 7. świadczenia socjalne; 8. możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego; 9. możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w godz. 7:30-15:30 Termin i miejsce złożenia dokumentów: Termin złożenia dokumentów: do dnia 17 maja 2024 r. Miejsce złożenia dokumentów: 1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, w godzinach urzędowania sądu, tj. od 7.30 do 15.30; 2. Drogą elektroniczną na adres email: Aplikuj *W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej. 3. Drogą pocztową /w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 28 maja 2024 r. 4. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem K-110-32/24 Konkurs na stanowisko inspektora / specjalisty / głównego specjalisty w Oddziale Inwestycji Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław. Oferta dostęna w sali D, B

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: na stanowisku inspektora - do 7.500 zł na stanowisku specjalisty do 8.000 zł na stanowisku głównego specjalisty - do 8.500 zł plus dodatek stanowiskowy w kwocie do 1.126 zł.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 01.06.2024

Wymagania konieczne

Zawody: Pozostali inżynierowie budownictwa

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Przy ubieganiu się na stanowisko inspektora: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Przy ubieganiu się na stanowisko specjalisty: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Przy ubieganiu się na stanowisko głównego specjalisty: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie. 4. Znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office, wyszukiwarki internetowej, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych. 5. Umiejętność obsługi programu do kosztorysowania robót budowlanych. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. 9. Nieprowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe. 10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 11. Brak formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 756). 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów, zarządzeń, wytycznych w tym między innymi w zakresie tajemnicy służbowej i państwowej, ochrony mienia, bhp. oraz p.poż. 13. Dbałość o stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz bieżące zaznajamianie się ze zmianami przepisów prawnych i uregulowań wewnętrznych dotyczących spraw z zakresu działania Oddziału Inwestycji. 14. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności: z Oddziałem do spraw Planowania i Budżetu, Oddziałem Finansowym, Oddziałem Gospodarczym, oraz Głównym specjalistą ds. zamówień publicznych. 15. Samodzielność, rzetelność, kreatywność, komunikatywność. Pracownik powinien przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole. Posiadać zdolności analityczne. 16. Posiadanie odpowiedniego poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej. 17. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Wymagania dodatkowe (mile widziane): 1. Znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 2. Znajomości aktualnych przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Znajomość ustawy o rachunkowości. 4. Doświadczenie w realizacji wydatków w jednostkach sektora finansów publicznych. 5. Znajomość zasad funkcjonowania sądownictwa oraz prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów. 6. Znajomość zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami. 7. Znajomość podstawowych zasad rachunkowości oraz systemu SAP.

Pracodawca

Nazwa: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Adres: Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Kandydat składa następujące dokumenty: 1. Podania o przyjęcie na wolne stanowisko w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, adresowane do Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, (z podaniem danych teleadresowych oraz wskazaniem numeru konkursu); 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. CV. 4. Życiorys uwzględniający przebieg pracy i osiągnięcia zawodowe. 5. Oświadczenie o posiadanym wykształceniu (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu); 6. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu); 7. Oświadczenia kandydata dotyczące: a) posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych; b) nieposzlakowanej opinii; c) niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe; d) nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; e) posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy; f) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika; g) braku formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 756), h) wyrażenie zgody/ bądź brak zgody na przetwarzacie danych osobowych na potrzeby dalszej rekrutacji.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie