Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Józefa Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1. Podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia skutków niepelnosprawności osób zamieszkujących teren Powiatu Siedleckiego 2. Opracowywanie i przedstawianie planów zadań, sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności oraz ich udostępnianie na potrzeby samorządu województwa, Starosty, Zarządu Powiatu i Rady Powiatu 3. Przygotowanie propozycji podziały środków PFRON na realizację zadań z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych, przekazanych powiatowi algorytmem 4. Przygotowywanie do PFRON zapotrzebowania na środki finansowe na realizację zadań z zakresu rehabilitacji społecznej zgodnie z Uchwałą Rady Powiatu 5. Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo - finansowych z realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych finansowanych ze środków PFRON 6. Obsługa posiedzeń i współpraca z Powiatową Społeczną Radą ds. Osób Niepełnosprawnych powołaną przy Staroście Siedleckim 7. Udzielanie dofinansowania ze środków PFRON do: a) uczestnictwa osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych b) likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych, w związku z indywidualnymi potrzebami osób niepełnosprawnych c) rehabilitacji dzieci i młodzieży d) sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych e) zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny 8. Przygotowywanie i realizacja powiatowego programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych Równoważny system pracy.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + wysługa lat
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 30.10.2025
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracja
Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
Wymagania pożądne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 3
Inne wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pomoc administracyjna. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie oraz za przestępstwa skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Umiejętność interpretacji przepisów. Znajomość obsługi pakietów biurowych.
Pracodawca
Nazwa: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach
Adres: Józefa Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje Dokumenty można złożyć: poniedziałek, wtorek, czwartek 08.00-16.00, środa 08.00-17.00, piatek 08.00-15.00