Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: 1. Diagnostyka, wybór sposobu leczenia pacjentów oddziału. 2. Prowadzenie dokumentacji medycznej. 3. Konsultacje wewnątrzszpitalne i na izbie przyjęć.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 150 PLN
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 25.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: specjalista w dziedzinie chorób wewnętrznych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: Wyższe medyczne. Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie pracy w oddziałach szpitalnych. Umiejętności-uprawnienia: Diagnostyka i leczenie niezabiegowe chorób wewnętrznych. Okres zatrudnienia: 3 miesiące. System wynagrodzenia: Godzinowy. Rodzaj umowy: Umowa zlecenie,kontrakt medyczny. System i rozkład czasu pracy: dyżury medyczne w dni powszednie,dni świąteczne. Praca w godzinach: 8:00 - 8:00 i 16:00 - 8:00 Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: poniedziałek - piątek 8:00 - 15:00
Pracodawca
Nazwa: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej (list motywacyjny, CV,kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia)