KIEROWNIK SEKCJI (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)

Powidz
Oferta opublikowana14.02.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: 1) pelnienie funkcji przedstawiciela administratora w zakresie odpowiedzialności wobec wojskowych i cywilnych organów nadzoru - GUNB, WIGE, WDT, WOP, Inspekcje sanitame, ochrony środowiska, pracy, itp; 2) wykonywanie rocznych planów konserwacji i remontów (RPKIR) dla zadań konserwacyjnych, napraw zapobiegawczych i remontowych oraz ich weryfikacja; 3) opracowywanie zbiorczego planu konserwacji i remontów (RPKIR) w oparciu o ustalenia przepisów w sprawie planowania i realizacji budżetu resortu obrony narodowej oraz normatywne wydatki określone w normach budżetowych; 4) koordynowanie, nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych oraz przedsięwzięć remontowych ujętych w RPKIR w zakresie infrastruktury ogólnej, szkoleniowej i transportowej; 5) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym; 6) kierowanie bezpośrednią działalnością Sekcji oraz inspektorów TUN w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości i stałych urządzeń technicznych, ich remontów oraz eksploatacji zgodnie z wymogami Prawa budowlanego", Prawa energetycznego", Ustawie o ochronie środowiska", Ustawie o Dozorze Technicznym", zapisami Instrukcji o zasadach utrzymania nieruchomości wojska" sygn. Kwat-Bud. 118/98 i innymi obowiązującymi przepisami państwowymi i resortowymi; 7) sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji obiektu budowlanego od momentu przejęcia w użytkowanie do rozbiórki; 8) koordynowanie wykonywania w wymaganych reżimach czasowych, prób, badań i pomiarów infrastruktury wynikającycyh z przepisów pastwowych i eksploatacyjnych; 9) prowadzenie ewidencji umów dotyczących zadań remontowych oraz konserwacyjnych realizowanych przez sekcję; 10) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie eksploatacji i dozoru stałych urządzeń technicznych przez osoby posiadające wymagane świadectwa kwalifikacyjne; 11) opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; 12) udział w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych; 13) udział w sporządzaniu rocznych planów zakupów w zakresie materiałów stanowiących zabezpieczenie realizacji RPK; 13) udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji; 14) udział w komisyjnym przyjmowaniu do eksploatacji elementów infrastruktury po modernizacjach i remontach; 15) współpracowanie z WIGE WDT, WOP oraz organami nadzoru budowlanego w zakresie zadań Sekcji; 16) kontrolowanie i uaktualnianie ewidencji SUT oraz ewidencji urządzeń dozorowych; 17) podejmowanie działań zapobiegających korozji biologicznej obiektów oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie z premią regulaminową + dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjny

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 15.03.2024

Wymagania konieczne

Uprawnienia: dyspozycyjność

Wymagania pożądne

Zawody: Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - lata: 5)

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe

Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office, rzetelność, Umiejętność pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wynagrodzenie z premią regulaminową + dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjny Wykształcenie średnie - technik budownictwa lub wyższe budowlane i pokrewne. Uprawnienia: posiadanie lub wyrażenie zgody na zdobycie uprawnień dozorowych. Doświadczenie w zakresie kierowania zespołem. Doświadczenie zawodowe: 5 lat w przypadku wykształcenia średniego lub 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego. Przewidywany okres zatrudnieia 4 m-ce z możłiwością przedłużenia.

Pracodawca

Nazwa: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU

Adres: POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: 1.Zgłoszenie kandydata powinno zawierać: - podanie o pracę oraz CV - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji. Dokumenty ze wskazaniem aplikowanego stanowiska należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO, POWIDZ-OSIEDLE 6, 62-430 POWIDZ Oferty niekompletne, niespełniające wymogóworaz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 2. O spełnieniu wymogów formalnych oraz o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydadci będą poinformowani drogą telefoniczną. 3. Pracodawca nie ma obowiązku uzasadniania decyzji wyboru danego kandydata. Ważne: Osoba wyłoniona w procesie rekrutacji, przed podpisaniem umowy o pracę, bedzie zobowiązana do złożenia oświadczenia o niekaralności.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie