Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowych, opracowywanie projektów umów, opracowywanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców, opracowywanie i zamieszczanie w BIP Gminy Zbuczyn oraz na portalu e-Zamówienia informacji dotyczących przeprowadzanych zamówień, prowadzenie rejestru postępowań przetargowych. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych. Przygotowywanie zarządzeń w zakresie powoływania komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowań z zakresu zamówień publicznych, współpraca z innymi pracownikami urzędu oraz obsługą prawną w sprawach związanych z procedurami zamówień publicznych.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: - wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Data zakończenia: 31.12.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 4
Inne wymagania: co najmniej czteroletni staż pracy, pozostałe szczegóły dotyczące wymagań niezbędnych i dodatkowych - https://bip.zbuczyn.pl/nabor/n-inspektor-w-wydziale-inwestycji
Pracodawca
Nazwa: Urząd Gminy Zbuczyn
Adres: Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty - https://bip.zbuczyn.pl/nabor/n-inspektor-w-wydziale-inwestycji