INSPEKTOR BHP/PRACOWNIK BIUROWY

Kórnik
Oferta opublikowana19.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: PARKOWA 5, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy na stanowisku inspektora BHP/inspektorki BHP i czasu pracy na stanowisku pracownika biurowego/pracowniczki biurowej. 1) Na stanowisku inspektora BHP/inspektorki BHP: - przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, - sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy, - udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, - udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji, - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników, - zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych, - przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, - udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy, - doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, - doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, - współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, - współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami, - współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach, - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników, - uczestniczenie w pracach, powołanej przez pracodawcę, komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy, - inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. 2) Na stanowisku pracownika biurowego/pracowniczki biurowej: - prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, wraz ze sporządzaniem sprawozdań; - prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych. Udział w komisji likwidacyjnej składników majątkowych oraz komisji przyjmowania środków trwałych; - wspomaganie Działu Administracyjnego przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej; - prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamówienia z dziedziny nauki oraz zamówienia o wartości nieprzekraczającej wartości 130.000,00 zł netto) - pozyskiwanie ofert

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN

Opis wynagrodzenia: brutto

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 20.05.2024

Data zakończenia: 20.08.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, zaangażowanie, odpowiedzialność , życzliwość, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, duża samodzielność, biegła obsługa komputera, Ms Office, Internetu, urządzeń biurowych, doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3), KURS BHP

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: - wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż zawodowy, ukończenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp, na zasadach określonych w odrębnych przepisach, doświadczenie w pracy na stanowisku tożsamym lub zbliżonym zakresem obowiązków w jednostkach naukowych lub badawczych, Umowa o pracę w wymiarze ½ czasu pracy na stanowisku inspektora BHP/inspektorki BHP i ½ czasu pracy na stanowisku pracownika biurowego/pracowniczki biurowej.

Pracodawca

Nazwa: INSTYTUT DENDROLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Adres: PARKOWA 5, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: - podanie o zatrudnienie adresowane do Dyrektora Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk, - życiorys, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy obowiązujący w Instytucie. Dokumenty należy składać drogą elektroniczną w Dziale Informacji Naukowej Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk (Magdalena Łukowiak, Aplikuj) z tematem wiadomości Konkurs na stanowisko inspektor BHP/pracownik biurowy lub Konkurs na stanowisko inspektorki BHP/pracowniczki biurowej w formie załącznika pdf. Jeżeli wysyłka drogą elektroniczną nie jest możliwa, akceptowane są też zgłoszenia przesłane na adres Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Parkowa 5, 62-035 Kórnik, z dopiskiem na kopercie Konkurs na stanowisko inspektor BHP. Termin składania dokumentów do 03.05.2024 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 17.05.2024 r.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie