Bussiness Development Manager

Kraków
Oferta opublikowana30.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Opis oferty pracy

Aktualnie dla naszego Klienta z branży projektowo-inżynieryjnej poszukujemy Kandydata na stanowisko Business Development Manager.
Praca w biurze w Krakowie. Możliwość pracy hybrydowej.




Zakres obowiązków:

Pozyskiwanie klientów, nawiązywanie sieci kontaktów oraz budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami;
Tworzenie ofert handlowych;
Współtworzenie i realizacja krótko- i długoterminowej strategii rozwoju biznesowego firmy w fazie scale up;
Identyfikacja i monitorowanie potencjału rynkowego, szans, zagrożeń i trendów w branży mikromobilności, motoryzacji i transportu w Polsce i na świecie;
Identyfikowanie potrzeb związanych z rozbudową i / lub transformacją oferty firmy w celu budowania przewagi konkurencyjne;
Audytowanie projektów realizowanych przez firmę dla klientów, na potrzeby aktualizowania materiałów marketingowych w tym prezentacji oraz kontentu strony www,;
Organizowanie i koordynowanie działań marketingowych, w tym regularnej aktywności w social mediach;
Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach;
Tworzenie i nadzorowanie zarządzania cyklem życia klienta;
Monitorowanie programów i konkursów ogłaszanych przez Państwową Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Narodowe Centrum Badań i Rozwoju służących wsparciu rozwoju i promocji MSP;
Zarządzanie podległym zespołem.

Oczekiwania:

Wykształcenie wyższe w dziedzinie ekonomii, zarządzania, biznesu lub studia techniczne;
Doświadczenie zawodowe w obszarze rozwoju biznesu, związane ze sprzedażą usług B2B (poparte udokumentowanymi osiągnięciami);
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, w tym o zasięgu międzynarodowym (preferujemy doświadczenie w mikromobilności, motoryzacji lub rozwój transportu);
Teoretyczna i praktyczna znajomość standardów i zagadnień w obszarze mobilności miejskiej, branży motoryzacyjnej i e-transportu, w szczególności, znajomość relacji z OEM, w tym usługi dostawców Tier 1/Tier 2 na rynkach lokalnych (PL, UE) i globalnych (APAC) oraz wyzwań i trendów rozwoju obecnego i przyszłego e-transportu;
Doświadczenie w organizowaniu uczestnictwa w targach i konferencjach;
Umiejętność opracowywania ofert handlowych;
Umiejętność prowadzenia samodzielnych negocjacji z klientami;
Biegła znajomość języka angielskiego;
Znajomość pakietu MS Office, CRM;
Umiejętność analizowania programów wsparcia przedsiębiorców: PARP, NCBiR, itp.;
Znajomość narzędzi sprzedażowych i marketingowych: linkedin, facebook, itp.

Oferujemy:

Preferowana umowa B2B;
Premie uznaniowe/prowizyjne;
Możliwość pracy hybrydowej;
Elastyczne godziny pracy;
Narzędzia do pracy: telefon, laptop;
Szkolenia, możliwość rozwoju;
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w firmie;
Swobodę i autonomię działania;
Pracę w branży nowoczesnych technologii i przełomowych rozwiązań;
Możliwość objęcia stanowiska w zarządzie.


Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie