Twój zakres obowiązków:
- Aktywne wyszukiwanie nieruchomości,
- Organizacja aspektów związanych ze sprzedażą i marketingiem własnej bazy ofert,
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami oraz współpracownikami,
- Przeprowadzanie indywidualnych spotkań z klientami, negocjacje i finalizacja sprzedaży,
- Realizacja założonych celów sprzedażowych,
- Promocja marki.
- Czynne prawo jazdy Kat. B i własny samochód (warunek konieczny),
- Wysoka motywacja do pracy i realizacji celów,
- Entuzjazm i energia do działania,
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office (Word),
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
- Dwumiesięczną podstawę,
- Szkolenie na agenta nieruchomości dla osób, które dopiero chcą zacząć karierę w tej branży,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Wsparcie przełożonych i współpracowników,
- Dostęp do programów niezbędnych w działalności biura nieruchomości,
- Umowę zlecenie / kontrakt b2b,
- Zarobki uzależnione od zaangażowania i efektywności pracy.
Informacje o firmie
Specjalizujemy się w realizacji transakcji na trójmiejskim rynku nieruchomości klasy premium. Biuro, które powstało z prawdziwej pasji do nieruchomości. W codziennej pracy przekłada się to na zaangażowanie całym procesem kupna i sprzedaży, ciągłe doszkalanie się i podnoszenie swoich kwalifikacji oraz obszerną wiedzę na temat rynku nieruchomości. Naszym celem jest jakość obsługi klienta na poziomie concierge.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).