Wywiady IKEA Retail
Wywiad udzielony przez użytkownika Mat
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Zatrudniłem się w firmie Ikea Retail, ponieważ zmieniłem miejsce zamieszkania i potrzebowałem podjąć się pracy w Lublinie.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałem na stanowisku pracownika restauracji. Moje główne obowiązki dotyczyły prac kuchennych. Sporadycznie zajmowałem się też obsługą klientów i płatnościami.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
To ja zrezygnowałem z dalszej współpracy z firmą. Głównym powodem były zachowania moich przełożonych, o czym piszę poniżej. Dodatkowo atmosfera pomiędzy pracownikami była nieprzyjemna, nie byliśmy zgranym zespołem. Czara goryczy przelała się, kiedy otrzymałem reprymendę od przełożonego w obecności wielu klientów. Wówczas podjąłem decyzję, że rezygnuję z tej pracy.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku to 2700 – 3000 zł netto.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałem w tej firmie rok.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Pozytywny aspekt pracy w tej firmie to zadbana kantyna pracownicza.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Niespełnianie własnych standardów. Nieprzyjemne i bezczelne kierownictwo. Atmosfera w pracy nie zbyt przyjemna.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Miałem możliwość wykonywania różnych zadań, w zależności od danej zmiany. W Ikei pracownik restauracji pełni rolę kucharza zarówno dań ciepłych, jak i zimnych, czasami wspiera obsługę klienta. Zakres obowiązków jest zróżnicowany, dzięki czemu można się więcej nauczyć.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Nie wiem, czy firma planowała jakieś szkolenia.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera pomiędzy pracownikami firmy była dość kiepska. Wpływał na to brak współpracy. Koordynatorzy nie stwarzali nam też warunków do integracji.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą uważam za bardzo negatywną.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
W Ikei standardem jest zasada, że wszyscy jesteśmy równi. Oznacza to też równość między pracownikami niższego i wyższego szczebla. Niestety kadra zarządzająca dawała odczuć swoje poczucie wyższości względem pracowników niższego szczebla. Osoby na stanowiskach zarządzających krytykowały pracę innych i zachowywały się w bezczelny sposób. Przez to atmosfera w pracy była niezbyt przyjemna.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Wydaje mi się, że pracodawca dobrze wie, które obszary w firmie wymagają poprawy. Niestety podczas mojego zatrudnienia nie nastąpiły żadne zmiany na lepsze.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy