Helio S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Proces rekrutacyjny

Proces rekrutacyjny to wielkie wydarzenie zarówno w naszej firmie jak i dla Kandydata starającego się o pracę. Dobra atmosfera w czasie rozmowy i spotkania, sprawna komunikacja z przyszłym pracownikiem oraz prosty i przejrzysty proces rekrutacyjny – to naszym zdaniem podstawa udanej rekrutacji.  Dlatego też, przykładamy dużą uwagę do jakości prowadzonego procesu oraz komfortu przyszłego pracownika. Jeśli chcesz do nas dołączyć, wystarczy zrobić pierwszy krok – wyślij do nas swoje CV. 

ZOBACZ WIĘCEJ →

 

Krok 1 – Przesłanie CV w odpowiedzi na nasze ogłoszenia zamieszczone na stronie internetowej HELIO lub w serwisach ogłoszeniowych. Pamiętaj o zaznaczeniu zgody na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych oraz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach, jeśli chcesz abyśmy brali Cię pod uwagę także w kolejnych projektach rekrutacyjnych.
 
 
Krok 2 – Analiza CV. Na tym etapie sprawdzamy na ile informacje zawarte w Twojej aplikacji są zbieżne z wymaganiami na stanowisku na które aplikowałeś.
 

Krok 3 – Krótka rozmowa telefoniczna. Jeśli Twoja aplikacja pozytywnie przeszła weryfikację podczas kroku drugiego, zadzwonimy do Ciebie i przeprowadzimy wstępną rozmowę rekrutacyjną

 

Krok 4 – Rozmowa rekrutacyjna. Jest to spotkanie u nas w firmie, najczęściej od razu z przyszłym przełożonym. Podczas rozmowy zapytamy Cię o Twoje doświadczenia oraz będziemy chcieli poznać Cię jako człowieka. Może zdarzyć się, że zostaniesz poproszony o rozwiązanie krótkiego zadania. Jest to dobra okazja do tego aby lepiej poznać firmę i dopytać o przyszłe obowiązki.

 

Krok 5 – Decyzja o zatrudnieniu. Witamy w HELIO!

 

www.helio.pl

Helio S.A.