Gigabyte Technology Poland Sp. z o.o.

1.3 Dodaj merytoryczną opinię
Serwis, Gwarancja, Oferta

 

Przy zakupie i rejestracji produktów GIGABYTE AORUS (ograniczone do produktów wymienionych na stronie internetowej GIGABYTE: https://www.aorus.com/https://www.gigabyte.com/. Mogą obowiązywać różnice regionalne), GIGA-BYTE Technology Co., Ltd. („GIGABYTE”) wyraźnie gwarantuje, że produkty GIGABYTE AORUS („Produkt”) będą wolne od wad wykonawczych i materiałowych przez określony czas od daty zakupu (patrz informacje o okresie gwarancji dla danego produktu poniżej), pod warunkiem, że Produkt był oferowany, importowany, i sprzedawane przez GIGABYTE za pośrednictwem autoryzowanych dystrybutorów, sprzedawców detalicznych i dystrybutorów („Dostawcy”). Elementy naprawione lub wymienione są objęte gwarancją przez pozostały okres pierwotnej gwarancji na produkt lub dziewięćdziesiąt (90) dni kalendarzowych od daty zakończenia usługi, w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy.
Jeśli produkt zbliża się do końca danego okresu gwarancyjnego i naprawa / wymiana nie jest możliwa, GIGABYTE zastrzega sobie prawo do zaoferowania alternatywy o takiej samej lub większej wartości lub częściowego zwrotu kosztów proporcjonalnie do pozostałego okresu gwarancji produktu.
Nasza gwarancja dotyczy zupełnie nowych Produktów zakupionych od autoryzowanych Dostawców GIGABYTE / AORUS i może nie dotyczyć pozycji zakupionych „„ Używane ”,„ Open-Box ”lub„ Odnowione ”, chyba że GIGABYTE wyraźnie to określi.

Jeśli Produkt ulegnie awarii podczas normalnego i prawidłowego użytkowania w okresie gwarancyjnym, GIGABYTE, według własnego uznania, naprawi lub wymieni wadliwe części Produktu lub samego Produktu na funkcjonalnie równoważne komponenty, jak oryginalnie dostarczone, lub uaktualni, podczas gwarancji okres zdefiniowany dla modelu, przy użyciu nowych lub odnowionych części lub jednostek. Zlokalizowane komponenty (np. Klawiatura koreańska itp.) Serwisowane poza krajem lokalizacji będą serwisowane z komponentami zgodnymi z krajem świadczenia usługi. Na przykład, jeśli urządzenie zostało zakupione z klawiaturą amerykańską i podróżujesz do Chin, gdzie klawiatura wymaga serwisu, klawiatura amerykańska zostanie zastąpiona klawiaturą chińską. Elementy naprawione lub wymienione są objęte gwarancją przez pozostały okres pierwotnej gwarancji na produkt lub dziewięćdziesiąt (90) dni kalendarzowych od daty zakończenia usługi, w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. Jeśli produkt zbliża się do końca danego okresu gwarancyjnego i naprawa / wymiana nie jest możliwa, GIGABYTE zastrzega sobie prawo do zaoferowania alternatywy o takiej samej lub większej wartości lub częściowego zwrotu kosztów proporcjonalnie do pozostałego okresu gwarancji produktu.

Należy pamiętać, że okresy gwarancji różnią się w zależności od konkretnego produktu i mogą różnić się w zależności od regionu. Prosimy o kontakt z oficjalnymi sklepami gdzie został dokonany zakup lub naszymi lokalnymi biurami.jeśli chcesz zweryfikować okres gwarancji na zakupiony produkt. Nasze dane kontaktowe można znaleźć w Internecie pod adresem https://www.gigabyte.com/Support/Warranty

Nasza oferta

 

Zobacz więcej →

 

 
Gigabyte Technology Poland Sp. z o.o.