Jak aplikować ?
Wybierz ofertę pracy, która najbardziej odpowiada Twoim planom zawodowym. Jeżeli uważasz, że nasza oferta jest skierowana do Ciebie – NIE CZEKAJ I APLIKUJ!
Ocena dokumentów aplikacyjnych
Na tym etapie rozpatrujemy przesłane dokumenty aplikacyjne pod kątem zgodności doświadczeń zawodowych z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu na dane stanowisko.
Wywiad telefoniczny
Jeżeli Twoje doświadczenie zawodowe będzie odpowiadało wymaganiom wybranego stanowiska, skontaktuje się z Tobą pracownik działu rekrutacji, by podczas krótkiej rozmowy telefonicznej potwierdzić kwestie formalne m. in. dostępność. W przypadku pozytywnej weryfikacji zostaniesz zaproszony/a na rozmowę rekrutacyjną.
Spotkanie rekrutacyjne
Na spotkaniu zapytamy o Twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe. Możemy Cię również poprosić o rozwiązanie krótkiego testu aby zweryfikować wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności. Przedstawimy szczegółowo warunki zatrudnienia, zakres obowiązków oraz benefity oferowane przez firmę.
Decyzja
Ostatnim punktem jest podjęcie decyzji o wyborze kandydata. Każdy, kto odbył spotkanie rekrutacyjne otrzyma odpowiedź zwrotną z informacją.