Jesteśmy młodym, lecz dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem.
ART In Energy Spółka z o.o. powstała w marcu 2017 r. Dzięki zaangażowaniu profesjonalnej kadry pracowników mających kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w budowie sieci trakcyjnej jak i zarządzaniu projektami unijnymi. Jesteśmy podwykonawcami dużych firm realizujących kontrakty kolejowe dla Narodowego Zarządcy Infrastruktury Kolejowej.
Bezpieczeństwo, Jakość i Profesjonalizm
Jesteśmy przygotowani do świadczenia usług w naszej branży
Projektowanie, budowanie, utrzymywanie
Świadczymy kompleksowe usługi związane z siecią trakcyjną.
Poza bezpośrednim wykonawstwem sieci trakcyjnej, świadczymy również usługi związane z projektowaniem szeroko rozumianej branży elektroenergetyki kolejowej tj. sieci trakcyjnej, elektroenergetyki do 15kV, eor, oświetlenia. Zajmujemy się również utrzymaniem sieci.
Nie boimy się trudnych inwestycji
Jesteśmy przygotowani zarówno kadrowo, jak i sprzętowo.
Na dzień dzisiejszy zarówno potencjał ludzki (55 osób) jak i sprzętowy, jakim dysponujemy, pozwala nam kompleksowo wykonywać zadania z zakresu projektowania i budowy sieci trakcyjnej, a mobilność sprzętu pozwala na szybkie i bezpieczne przemieszczanie pojazdów szynowo-drogowych.
Nowoczesny sprzęt i rozwiązania innowacyjne
Posiadamy kompleksowo wyposażoną bazę sprzętową
Palownica szynowo drogowa PV 15 RPR na podwoziu koparki Kobelco SK 230 SR LC-5 z młotem hydraulicznym VDH 2,5AL-800 oraz sześć pojazdów drogowo-szynowych (2 pojazdy IVECO TRAKKER oraz 4 pojazdy VOLVO FMX). Pojazdy zbudowane zostały na nasze indywidualne zamówienie, których wyposażenie techniczne jak i zastosowane rozwiązania swobodnie pozwalają realizować prace budowlane w obszarze kolejowym na sieci trakcyjnej.
Pojazdy Volvo przystosowane zostały do wykorzystania innowacyjnego rozwiązania jakim jest system do pozycjonowania sieci trakcyjnej ułatwiający i przyspieszający proces zbrojenia słupów trakcyjnych. Opracowany przez nas i wdrożony system pozycjonowania sieci trakcyjnej uzyskał ochronę patentową oraz dofinasowanie z Funduszy Europejskich. Jeden z pojazdów Volvo został wyposażony w mechanizm do wywieszania sieci trakcyjnej pod docelowym naciągiem. Mechanizm umożliwia jednocześnie na wywieszenie dwóch przewodów jezdnych. Wszystkie pojazdy wyposażone są w napęd hydrostatyczny.