Wywiad udzielony przez użytkownika Jacek Złotowski
Były pracownik
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałem jako Regionalny Koordynator Sprzedaży Eksportowej. Moja praca polegała na: zarządzaniu i realizacji sprzedaży eksportowej w Austrii i Niemczech Południowych, szukaniu nowych klientów i wsparciu aktualnych klientów.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Praca zdalna była możliwa tylko w trakcie pandemii, gdy były przypadki Koronawirusa w firmie. Firma naciskała, by osoby zamieszkałe w Opolu i okolicy pracowały stacjonarnie.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Podjąłem decyzję o zakończeniu współpracy, ze względu na lepsze warunki finansowe oferowane przez inne firmy z branży.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
6800-9000 złotych.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
2 lata
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Z pozytywnych aspektów mógłbym wymienić koleżeńskie relacje między pracownikami oraz uczciwość pracodawcy w egzekwowaniu powierzonych zadań. W pracy nie było także niezdrowej rywalizacji oraz zbędnego stresu.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Mało atrakcyjne warunki finansowe, jak na tę branżę oraz brak jasno określonej ścieżki rozwoju i awansu.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Firma nie proponowała jasnej ścieżki rozwoju, co wpływało na moją motywację do pracy oraz brak chęci dalszej współpracy z firmą.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Odbywały się wyłącznie szkolenia produktowe, które miały miejsce tylko przy okazji wprowadzania nowego asortymentu do oferty.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
W mojej opinii wynikało to z braku dedykowanego działu szkoleń i planu na rozwój kariery pracowników.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera była bardzo dobra i koleżeńska, zarówno ze współpracownikami, jak i przełożonymi.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Bardzo dobra, klarowna i uczciwa.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Wynikało to z pozytywnego nastawienia przełożonych, którzy sami starali się być bezpośredni i koleżeńscy oraz nie dyskredytowali niczyjej opinii.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Tak.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Moim zdaniem w firmie brakuje przede wszystkim jasno określonego programu rozwoju kariery pracownika. Dodatkowo radziłbym rewizję oferowanych warunków finansowych.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy