Staramy się, aby proces rekrutacyjny był możliwie krótki, bez zbędnych etapów.
Spośród wysłanych zgłoszeń wybieramy te, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania związane z danym stanowiskiem.
ETAP 2 - Rozmowa
Wspólnie ustalamy dogodny termin i rezerwujemy czas na spotkanie, w którym spotkasz się z przyszłym przełożonym i osobą z HR.
Będziemy starali poznać się Twoją motywację do pracy oraz wiedzę i doświadczenie niezbędne do pracy na wybranym stanowisku. Opowiemy o tym jak wygląda praca w danym stanowisku i jakie wyzwania w jej ramach będą czekać na Ciebie.
Niekiedy będzie niezbędne drugie spotkanie, ale staramy się ograniczać ilość etapów.
W ustalonym terminie skontaktujemy się z Tobą, aby złożyć ofertę lub poinformować o decyzji.
Jeśli w między czasie będziesz mieć dodatkowe pytania, to zawsze jesteśmy otwarci na kontakt z kandydatem
ETAP 4 - Witamy w naszym zespole.
Po zaakceptowaniu oferty wspólnie ustalimy termin rozpoczęcia pracy w naszej firmie i rozpoczniemy przygotowania do pozytywnego przyjęcia Cię w naszym zespole.