Opinie o SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Lublin

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego w Lublin

Pytanie
 Pytanie

Czy w SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

anonim
Inne
@Wiola

Więcej mogą dać, ile? No i za co taka premia, ciekawe czy początkująca osoba ma w ogóle szanse ją dostać, czy trzeba mieć wprawę już. A co jakiś czas w ogóle normy podnoszą? Bo u mnie tak było w innych zakładach. Syzyfowa praca.

Administrator

Czy może ktoś podzielić się wrażeniami z pracy w firmie SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Maciej

Kierownik nie decyduje absolutnie o niczym. Nie ma żadnej władzy. I to jest niepojęte...o wszystkim decyduje centrala i często pracownicy tego samego działu mają różne zdanie w tej samej sprawie...Pracownicy mogliby sami wiele spraw załatwić dla klienta i było by szybciej i sprawniej. Ale nie...pp wszystko trzeba dzwonić żeby coś odblokowali, zrobili, pozwolili...a klient siedzi i słucha i czeka...I wyrabia sobie opinię...W rezultacie pracownik wygląda na niekompetentnego, a tak nie jest...Nikt nie słucha wniosków pracowników, pomysłów itp bo, z punktu widzenia centrali, to nie ich rola...nie znają się itp...a kto niby ma lepiej wiedzieć jak usprawnić pracę w oddziale jeśli nie jego pracownicy?

Pytanie
 Pytanie

Czy w SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Kika
Były pracownik
@Pytanie

Pracują na najniższych sprzątają windykuja sprzedają i bynajmniej jak ja pracowałam premie 5 zł screena mam do tej pory przesłać zero motywacji ta każdy sobie rzepkę skrobie sytem pracownik nie jest informowany o zmianach bałagan nikt nic nie wie na górze praktyką gdy klient jest na oddziale oczy w słup nie mają wejścia w internet zewnętrzny wstyd używają komórek swoich aby nip firmy spisać czy pomóc klientowi coś znaleźć Stefczyk wypłaca premie minimalne 800 zł bynajmniej jeszcze 3 lata temu był sytem motywacyjny

Małgorzata
Inne
@Kika

Ne rozumiem chyba tej premii w wysokości 5 zł? To jakoś od stawki i chodzi o jakieś przemnożenie tej wartości przez coś?

Kika
Były pracownik
@Małgorzata

Takie premie nic nie mnożymy oni mnożą ciężka pracą ludzi za najniższe pensje 5 zł motywacja ci ludzie robią wszystko na górze jeden dział i brak wiedzy pomocy 5 zł brutalna prawda a normy takie same jak w latach początku roku 2005 epoka kamienia mnożymy zysk wlazidupstwa na górze razy praca ciężka pracowników oddziału czyli tamci stwarzają pozory że pracują a pracownicy 5 zl

Tola
Pracownik
@Kika

W Stefczyku też nie dostaniesz premii za siedzenie czy dzwonienie po klientach. Musisz zrobić 80% planu sprzedaży aby dostać te 800zł. Jeśli zrobisz poniżej 80% premii brak.

Pit
Kandydat
@Tola

Skąd takie wiadomości pani Tolu premie w Stefczyku wypłacają za 80 procent sprzedaży i to kilkaset złotych minimum, w Chmielewskim zero premii pracownicy mają u nas też konta średnie miesięczne bez zmian jakie siedzenie każdy pracownik chce sprzedawać, wiek przeszkoda baza danych 70 plus tu jest problem

Zuza
Pracownik
@Pytanie

Tak możesz dostać nagrodę 60 zł brutto

Wiola Nowy wpis
Pracownik
@Zuza

Ale też kilkaset złotych, a nawet więcej może się trafić

1
anonim Nowy wpis
Inne
@Wiola

Więcej mogą dać, ile? No i za co taka premia, ciekawe czy początkująca osoba ma w ogóle szanse ją dostać, czy trzeba mieć wprawę już. A co jakiś czas w ogóle normy podnoszą? Bo u mnie tak było w innych zakładach. Syzyfowa praca.

anonim Nowy wpis
Inne

A opowiecie o tych planach? jakie wychodzą? I przede wszystkim kto je narzuca, na podstawie czego konkretnie? jak już uda się wam je wyrobić to ile tej premii ostatecznie wpada? co do tych dodatków jak premie świątecznie i tak dalej o których już napisano, że ich nie ma to czy w ogóle byłaby szansa na ich wprowadzenie?

Aga Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Premie masz różne, niskie i wysokie, ale jak jesteś aktywny to są różnego rodzaju konkursy i można sporo z nich dodatkowo dostać

1
Kora
Inne

W ostatnich latach były tu komentarze o niskich stawkach i niskich premiach za realizację planu. Mogę poznać bardziej aktualne informacje? Firma szuka teraz specjalisty ds. sprzedaży - kasjera, ponoć nie trzeba mieć doświadczenia w bankowości. Czy oni wszystkiego uczą? Jak takie wdrożenie wygląda? Firma obiecuje w ofercie równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym - w jaki sposób to realizują? Są elatyczni pod względem godzin itp?

Były pracownik
Były pracownik
@Kora

Nic się nie zmieniło. Najniższa krajowa i nic więcej. Ewentualnie malutka premia na oddział jeśli zrobi się plan, co większości się nie udaje. Żadnych dodatków, premii świątecznych, paczek dla dzieci nic. Godziny pracy są sztywne, zazwyczaj 9-17. Plusem jest możliwość wyjścia na kilka godzin np do lekarza I rozpisanie tego potem w urlopie jak się uzbiera 8h. Wdrożenie zazwyczaj odbywa się w centrali w Lublinie gdzie spędza sie ok 2 tygodni. Tam też trzeba jechać podpisać umowę. Potem uczysz się od innych pracowników w swoim oddziale lub wysyłają do oddziału gdzieś w Polsce, który ma dobrą sprzedaż-czyli okolice Lublina.

Administrator

Czy może ktoś podzielić się wrażeniami z pracy w firmie SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego?

odpowiedź
Inne
 Pytanie
@Administrator

Po co ktoś ma się dzielić istotnymi wiadomościami o firmie skoro administrator je usuwa - jak opinie są niepochlebne lub niewygodne dla firmy (SKOK-u). SKOK Wam za to płaci? Śledzę te wpisy od jakiegoś czasu i te prawdziwe opinie nagle znikają, bo są niewygodne.

Roman
Inne
@odpowiedź

Masz jakąś wiedzę na temat pracy w Skoku? Podziel się nią, bo szukam tu pracy. To moja branża, ale co nic nie wiem o rekrutacji i kasie, jaką można tu zarobić. Interesowałoby mnie stanowisko specjalisty ds. sprzedaży produktów finansowych / kasjera. Jaką pieniądze płacą, w sensie podstawy i premii?

były pracownik
Były pracownik
@Roman

Mam, dlatego nie polecam pracy w SKOKu. Praca za marne grosze najniższą krajową, jak nie masz znajomości i nie jesteś z polecenia to na kolejną podwyżkę będziesz mógł liczyć za 7 lat lub przy podwyższaniu najniższej krajowej (bo jak się nie będziesz upominać to podwyżki nie dostaniesz). Co roku dostają tylko wybrani i to duże podwyżki (są wybrane działy i wybrani pracownicy, szaraki nie dostają nic przez wiele lat tylko mają dokładane obowiązki) Prezes uważa, że nic nie ma za darmo jak daję podwyżkę 200 zł brutto to dokłada jaszcze obowiązków tej osobie. Jak chcesz pracować na obsłudze klienta to na duże zarobki nie licz, produkty finansowe nie są konkurencyjne w stosunku do produktów bankowych. Klienci skok to 65+, młodych nie namówisz bo kredyty drogie ( biorą tylko osoby które w bankach nie mają zdolności i przychodzą do skoku), e-SKOK nie działa dobrze, ROR- są bardzo drogie w obsłudze, za karty płacisz dużo, gdzie na rynku w bankach są za darmo. Pani Prezes naciska na sprzedaż tych produktów i musisz się tłumaczyć dlaczego tak mało sprzedajesz. Jak trafisz na oddział, gdzie pracują członkowie rodziny, to nigdy nie będziesz miał siły przebicia ( o premii zapomnij bo w pierwszej kolejności rodzina). Ponadto będziesz jeździł na zastępstwa na różne oddziały nawet poza swoją miejscowość. Czy to jest tego warte za tak marną kasę. A na niektórych oddziałach kierownicy stosują (usunięte przez administratora) do pracowników nie będących członkami rodziny - ale poskarżyć się nie można bo Prezes słucha tylko jednej strony - nigdy nie weryfikuje czy kierownik mówi prawdę (a kierownicy niektórych oddziałów bardzo, ale to bardzo kłamią przedstawiają swoje wersje). Jak masz możliwość to składaj papiery do banku a nie do SKOKu. Tam są wyższe zarobki i fajniejsze oferty, które możesz zaproponować klientowi i zgarnąć za to prowizję.

Kira
Były pracownik
@Administrator

Słabe zarobki, brak możliwości rozwoju, fatalna komunikacja z centralą. Podobno są jakieś młode osoby zatrudnione, ale trzeba być niespełna rozumu żeby wiązać się dłużej z tą firmą, dlatego pewnie uciekną i zostaną emeryci których nikt nie złapie.

Maciej
Inne
@Kira

Piszesz o komunikacji z centralą. To bym właśnie chciał wiedzieć na czym polegają ewentualne problemy? Chodzi o dowiadywanie się, jakie są aktualne wytyczne? Czy to kierownik decyduje, co i jak się robi, czy takie sprawy są w gestii centrali właśnie?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Maciej

Kierownik nie decyduje absolutnie o niczym. Nie ma żadnej władzy. I to jest niepojęte...o wszystkim decyduje centrala i często pracownicy tego samego działu mają różne zdanie w tej samej sprawie...Pracownicy mogliby sami wiele spraw załatwić dla klienta i było by szybciej i sprawniej. Ale nie...pp wszystko trzeba dzwonić żeby coś odblokowali, zrobili, pozwolili...a klient siedzi i słucha i czeka...I wyrabia sobie opinię...W rezultacie pracownik wygląda na niekompetentnego, a tak nie jest...Nikt nie słucha wniosków pracowników, pomysłów itp bo, z punktu widzenia centrali, to nie ich rola...nie znają się itp...a kto niby ma lepiej wiedzieć jak usprawnić pracę w oddziale jeśli nie jego pracownicy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer w firmie SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
Ela
Były pracownik

Nie polecam! (usunięte przez administratora) praca, centrala robi co chce zrzucają winę na pracownika jak coś idzie nie tak, większość ma w (usunięte przez administratora) co się dzieje na oddziale, trenerzy to jeden wielki żart. Traktują pracownika jak (usunięte przez administratora) o tym że nie przedłuża Ci umowy dowiadujesz się dzień przed jej rozwiązaniem. Pracuje się za najniższą krajową, rzucają po oddziałach nie masz swojego miejsca pracy.

1
anonim
Inne
@Ela

Czemu z tą umową jest tak jak piszesz, że dzień przed dowiadujesz się o tym braku przedłużenia? Pytałaś wcześniej o to jakie maja nastawienie do Ciebie i efektów Twojej pracy? ta opinia jest własnego doświadczenia, tak? z kim konsultować takie tematy?

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Dzień przed końcem to i tak nieźle....Mi po kilku latach rzetelnej pracy "podziękowano" kilka godzin przed końcem pracy w ostatnim dniu umowy. Oczywiście wcześniej próbowałam się dowiedzieć o swój los...w kadrach nikt nic nie wiedział lub informacja, że nie ma jeszcze decyzji...przy czym zaznaczę, że ok miesiąca wcześniej rozmawiałam z prezesem, który dał mi do zrozumienia, że umowa będzie przedłużona...Więc słowo szok i tak nie oddaje moich emocji i tego co się stało. Nikt nie był w stanie podać powodu nie przedłużenia umowy, a pracownicy którzy mnie znali w centrali jak i w innych oddziałach nie mogli, tak samo zresztą jak ja, uwierzyć w to co się wydarzyło. Rozumiem, że można komuś nie przedłużyć umowy...ale potraktowanie w taki sposób i okazanie totalnego braku szacunku to już inna kwestia. Przy okazji dodam tylko, że wszelkie negatywne komentarze na temat firmy zawarte w tym portalu są jak najbardziej prawdziwe...

Damian
Kandydat
 Pytanie

Referent ds. Obsługi Klienta z funkcją kasjera w Skoku czy ktoś może pracuje na takim stanowisku? Jak wygląda ogólnie praca jako referent???

Weronika
Inne

Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe, związane z finansami, żeby mieć szansę na zatrudnienie jako doradca w placówce? Chciałabym się przebranżowić ale nie wiem od czego zacząć. Czy firma szkoli nowych pracowników do pracy? Czy jednak lepiej jest mieć doświadczenie?

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Weronika

Nie musisz mieć doświadczenia zatrudniają bez doświadczenia. Tylko na szkolenia to nie licz, będziesz miała przekazane informacje od "pseudo trenerów", którzy nie mają doświadczenia i nie mają wiedzy na temat produktów sprzedawanych w SKOKu. Bardzo często udzielają błędnych informacji a później powiedzą, że tak nie mówili. Najlepiej uczyć się od wieloletnich pracowników z doświadczeniem którzy mają doświadczenie i wiedzę (tylko oni nie zawsze się dzielą tą wiedzą). Tylko pewna jesteś, że chcesz pracować za marne grosze?

Karl
Pracownik
@pracownik

Miałem szkolenie wstępne z trenerami i było naprawdę świetne. Jak na ograniczenia które mają np brak wersji demo do systemów, zdecydowanie dają radę. Nie zgadzam się z tym że to nie doświadczone osoby. Dwójka z nich pracowała wcześniej w dużych bankach i instytucjach finansowych, a dodatkowo znają produkty i procesy których w SKOKu nie ma. Wiem o tym bo na samym początku przedstawiali się i mówili o swoich doświadczeniach i kwalifikacjach. Poza tym są to certyfikowani trenerzy, więc wiedzą co robią. Ogólnie uważam że zakompleksieni i zazdrośni ludzie lubią wylewać swoje ciągle niezadowolenie na innych, którzy nam pomagają. Polecam wziąć się w garść i dać coś z siebie, tak jak ja, każdego dnia, żeby było lepiej, a nie winić wszystkich wokół.

Alojzy
Kandydat
@Karl

Najpierw to niech to (usunięte przez administratora) czytaj skok odpisuje na złożone oferty a nie cisza w eterze

xKatyx
Pracownik
@pracownik

Zgadzam się z tym co napisał Karl. Ja nie miałam szkolenia wstępnego z trenerami, bo już pracowałam, ale mam w nich duże wsparcie. Zauważyłam że są angażowani w wiele różnych dodatkowych rzeczy, między innymi pomagają oddziałom organizować różne wyjścia, imprezy, dni otwarte, urodziny. Dział marketingu pozostawania wiele do życzenia, wiec najwyraźniej oni muszą tutaj być działać. Słyszałam tez ze biorą udział w rekrutacji i jako jedyni zadają profesjonalne pytania. Pracownicy starsi stażem mają co prawda doświadczenie, ale czasy się zmieniły i najwyższa pora wejść na inny poziom sprzedaży i obsługi klientów, a nie żyć tym co było 20 lat temu. I właśnie po to jest ten zespół. Żeby coś zmienić. I moim zdaniem, mimo wielu kłód rzucanych pod nogi-zarówno przez niektórych pracowników oddziałów jak i centrali, radzą sobie świetnie.

odpowiedź
Pracownik
 Pytanie
@xKatyx

Jakoś nie widać ich efektu pracy i sprzedaż nie wzrosła od kiedy są zatrudnieni. Jedynie robią dużo szumu wokół siebie. Z tym wsparciem to chyba przesadziłaś. To oddziały nie potrafią sobie zorganizować jakiś wyjść i imprez tylko muszą to robić trenerzy?

Znudzona
Pracownik
@odpowiedź

Z tego co wiem za wzrost sprzedaży odpowiadają kierownicy oddziałów lub też osoby pełniące obowiązki, nie trenerzy. Żeby urosła sprzedaż trzeba by wymienić 3/4 kadry i zatrudnić nowych ludzi. Trenerzy nie zdziałają cudu i pewnych ludzi oraz ich mentalności nie zmienią.

Znudzona
Pracownik
@odpowiedź

Niektóre potrafią, inne nie. U nas staramy się działać, ale sporo w temacie różnych spraw dotyczących wyjść i imprez nam pomogli.

Zuza
Pracownik
@Karl

No ciekawe bo u nas nowy pracownik powiedział ,że z trenerami to zmarnowany czas ,że tak na prawdę to nauczył się dopiero na oddziale wszystkiego.

Asza
Pracownik
@Zuza

Ja miałam z nimi szkolenie i było Ok. Nie ma sensu porównywać szkolenia wstępnego z pracą w oddziale. Tam jest już praktyka i rozwiniecie tego co na szkoleniu. A wstepne to kilka dni. I dużo rzeczy jest do opanowania, wiec naturalnie nie da się wszystkiego przyswoić.

1
Pracownik
Pracownik
@odpowiedź

Pleciesz. Za sprzedaż w oddziale odpowiadają jego pracownicy i to jaki klimat stworzą w oddziale i jakie mają nastawienie decyduje o sprzedaży. Plus decyzje góry, na które nikt inny nie ma wpływu. Trenerzy mogą być wsparciem w pomysłach, motywatorem, ale nie osobami odpowiadającymi za sprzedaż.

antek
Kandydat

Zero informacji zwrotnej po przeprowadzonej rekrutacji na stanowisko analityk kredytowy. Nieładnie oj nieładnie

HR
Pracownik
@antek

Przepraszam ... :(

hehe
Kandydat
@antek

Jak się nie domyśliłeś to Ja Ci odpowiem... nie zatrudnili Cię :D

antek
Kandydat
@hehe

Cóż ciebie też nie... Nie w tym rzecz. Info zwrotne winno się wysłać jak się szanuje czas 2 osoby.

Małgorzata
Inne
@hehe

w sumie to fajnie byłoby móc się dowiedzieć czemu się nie dostało, żeby móc startować po poprawkach jeszcze raz gdy ktoś chce. wiadomo w ogóle czemu ludzie tutaj najczęściej się nie dostają? jakieś konkretne wymogi?

Nieznajomy
Były pracownik
 Pytanie
@Małgorzata

A pani Małgorzata zadaje tu tylko pytania?

miki
Były pracownik
@antek

Nie w tej firmie - info zwrotne dostajesz jak się zakwalifikujesz. Jak jesteś z polecenia odpowiedniej osoby to od razu wiesz, że masz tą robotę. W tej firmie nie szanują szarych pracowników.

antek
Kandydat
@miki

Ok. Dzięki za info. W sumie dobrze wiedzieć na przyszłość

Helena
Inne

Ktoś zna szczegóły oferty Specjalista ds sprzedaży produktów finansowych, którą wstawili? Najbardziej to zależy mi na informacji, ile proponują na start. Wolę wiedzieć od razu, żeby nie marnować czasu swojego i firmy.

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam w SKOKu w Dziale Ubezpieczeń pod wspomnianym niżej panem od (usunięte przez administratora) Bardzo trudny człowiek, nie szanuje i krzywdzi ludzi. Boleśnie wypomina najmniejszy nawet błąd, nie potrafi delegować obowiązków na podwładnych bojąc się utraty kontroli. Wyszydza współpracowników, nie używa imion tylko wymyślonych przez siebie określeń jak 'gruba berta', 'ta sucha', 'szparagus' 'pryszczata' itd. Już za same seksistowskie, kosmate "żarty" w normalnej firmie nie miałby szans na kierownicze stanowisko. Zarządowi natomiast ten sposób kierowania działem nie przeszkadza, pomimo skarg pracowników. Firma utknęła jedną nogą w poprzedniej epoce i nie potrafi się z niej wydostać. Czasem zatrudniani są nowi ludzie z potencjałem i chęcią działania ale dość szybko przekonują się że aby cokolwiek zmienić muszą długo walić głową w mur, a i to nie gwarantuje sukcesu. Więc odchodzą albo przechodzą w tryb stagnacji, tak jak cała firma. Zarobki są bardzo niskie, czasem wpadała jakaś niewielka premia ale nigdy nie było wiadomo za co i co zrobić żeby ją uzyskać. Brak szkoleń i możliwości rozwoju. Z pozytywów to garść współpracowników, z którymi bardzo fajnie się pracowało i od których mogłam się uczyć. Z benefitów pracowniczych: lodówka, mikrofalówka, czajnik i papier toaletowy. Z perspektywy czasu i pracy w innej firmie, bardzo nie polecam. Atmosfera jest bardzo sztywna, wszyscy są na Pan i Pani (zwłaszcza na wyższych stanowiskach), brak miejsca na kreatywność i współpracę, generalnie trzeba bardzo ostrożnie wyrażać własne opinie i pomysły bo bardzo łatwo nadepnąć komuś na odcisk.

Agnieszka
Inne
@Były pracownik

a jak temu panu zwróci się uwagę za te przezwiska to jaka reakcja? No i co trzyma tych, którzy nie uciekają? Jest stała umowa?

on
Były pracownik
@Agnieszka

Jak się zwróci uwagę to krzyczy na ludzi. A co trzyma ludzi- to proste zobowiązania kredytowe i strach, że nie znajdą pracy. Bo czego można się nauczyć w firmie, która nie daje niczego pracownikom. A jak wiadomo na Lubelszczyźnie ciężko z pracą. Jak sobie znajdą taką pracę to bardzo szybko uciekają. Umowa jak zawsze 3 miesiące próbny, a później 33 miesiące i na stałe.

Patriota
Były pracownik
 Pytanie
@on

To on nadal tak klnie, czy już się zmitygował?

Patriota
Były pracownik
 Pytanie
@on

To on nadal tak klnie, czy już się zmitygował?

Mark
Były pracownik
@Były pracownik

Bardzo ostrożnie osoba która jest tam wyżej i rzekomo bardzo otwarta sympatyczna okazuje się że dzięki niej osoba straciła pracę bo wyrażała swoje zdanie a uprzejmy Pan na zebraniach przekazywał przeinaczal a udawał takiego pomocnego otwartego z tego co mówili jest kierownikiem call center uważajcie na niego bardzo ostrożnie najlepiej dzień dobry dowidzenia a sam nieraz do innych pracownikach wyrażał bardzo negatywną opinię o wizerunku firmy no cóż on widocznie może a i swoich pracownikach nierówno traktował krzycząc uważajcie a jak chcecie szybko stracić robotę do niego odrazu

Mark
Były pracownik
@Były pracownik

Trzymają go ponoć cały czas ale siedzi już cicho niestety pracuje ponoć tam zastępczyni córka tego pana pyskata nie pomocna ignorantka bez wiedzy więc nic się nie zmienia.

były pracownik
Były pracownik

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE Płace minimalne ,mało ludzi więc obowiązki przechodzą na innych pracowników oczywiście bez dodatkowego wynagrodzenia. Praca na oddziałach w małej obsadzie na niektórych oddziałach tylko 1 osoba musi obsługiwać stanowisko KASJERA i STANOWISKO DYSPONENTA jednocześnie. Bardzo często pracownicy przerzucani są na inne oddziały w innych miejscowościach (nie mają wyboru). Natomiast w CENTRALI w Lublinie poza swoimi obowiązkami pracownicy mają dorzucone nowe - ostatnio sprzątanie swoich pokoi, bo firma oszczędza na sprzątaczkach. Firma bez przyszłości i perspektyw na rozwój. Niedługo w firmie zostaną jedynie emeryci, których jest dużo zatrudnionych na etatach, zarówno w centrali jak i na oddziałach. Zastanów się 1000 razy zanim zdecydujesz się podjąć pracę w tej firmie. Bo nie warto - niczego się nie nauczysz a na pewno ciężko Ci będzie przeżyć od 1 do 1 za tak małą pensję.

Andrzej
Inne
@były pracownik

To nie mogą zatrudnić więcej ludzi? Bo nie wyobrażam sobie pracować na kilku etatach za jedne pieniądze i jeszcze sprzątanie dodatkowo. Czemu nie przyjmują kogoś do pomocy? Oszczędzają?

były pracownik
Były pracownik
@Andrzej

Mogą, ale po co jak można to podzielić na innych pracowników. Ale sprzątaczki zostały zatrudnione za najniższą krajową, na tak dużą powierzchnię do sprzątania.

Małgorzata
Inne
@były pracownik

Ale robią te dodatkowe rzeczy na darmo tak? No bo jeszcze szczerze jakby dało radę tak dorobić to bym się na to zdobyła no ale tak to lekkie przegięcie. Dziwię się, że ludzie tak bardzo dają sobą samym kierować, zero asertywności... Może jakby mieli inne charaktery to by nie było tutaj właśnie tak jak jest?

Alfred
Były pracownik
@były pracownik

Sprzątaczki za najniższa sprzątają pracownicy wszystko ogarniają też za najniższa z wiedzą doświadczeniem są to osoby odpowiedzialne kierownicy, więc z czym do ludzi brak poszanowania

Anst
Były pracownik
 Problem

Pracowałam krótko I długo 2 lata na rozmowie opowiastki o firmie która się rozwija jakie premie i same och ach kadrowa główna kłamie ale pewnie za przyzwoleniem Sz.P.P inne kwoty a potem angaż mniejszy to nic pracujesz żyły wypruwasz do pewnego momentu ok ale powiedz głośno szczerze co myślisz i już nie jest dobrze dramat dziwię się że tacy dobrzy wieloletni pracownicy odpowiedzialni za oddziały kierownicy pracują do tej pory za jeszcze mniejsze pieniądze po tylu latach robiąc wszystko aby utrzymać sprzedaż windykacja ubezpieczenia sprzątają są informatykami byli na zebraniach wspaniali ludzie pracownicy aż żal że pozwalają się tak traktować za 2600zl proszę Państwa klienci 68 Plus i uwielbiają swoje placówki swoich doradców i co nic na górze każdy ma jedną działkę np ubezpieczenia i bardzo często nawet tu nie mają minimum wiedzy a podejście do pracownika z dołu że wszystko powinni wiedzieć osoby o braku szacunku ponoć są nowe osoby pseudo trenerzy nic nie wnoszą kompletnie ponoć przyjadą wypija kawkę i zero zero pomysłów znowu te szaraczki muszą wszystko ale cóż ktoś tu doradza nie tak jak powinien bo często na tych tam zebraniach co inneego a do pracowników że mamy epokę kamienia i głową muru nie przebijesz a szkoda potencjał wiedzę mają pracownicy oddziałów tylko średnia wieku 70 pseudo trenerzy nie pracują za 2600 tak jak ci co po 10lat 15 lat firmo przejrzyj na oczy jakimi ludźmi się na górze otaczasz czy oby oni chcą coś zmienić czy brać wyższe pensje. Zero szacunku do pracowników oddziałów nie proszą o podwyżkę te szaraczki bo ciągle ta sama spiewka cud gdyby sami ci na górze z tym wyszli odchodzcie jak macie okazje tu wasze starania nie mają znaczenia rzekomo widzą i nic cisza pracownicy pracują jednoosobowo stawka bez zmian 2600 wszystko dać im te pensje może wtedy docenią ....pracownicy od rodzin zarządu mają pracowników oddziału za nic była tam taka Pani Chyba do tej pory tam siedzi tak sprzedając oddział nie sprzedał by nic.podejście dramat

aaa
Kandydat
@Anst

Przedmówco rozumiem frustrację ale tego nie da się przeczytać...Wstaw kropki, przecinki. Zdania zacznij od dużej litery i przeczytaj na spokojnie to co chcesz przesłać. Pozdrawiam

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Aleksandra

OK a Ty jak dostałeś się do firmy? :p I jak jest w Twoim dziale, są "obce" osoby czy głównie te rodziny?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Małgorzata

To tak na poważnie? Wiadomo na ten temat coś więcej, bo raczej tak wprost chyba nie padło, że to jest powodem, to tylko domysły?

rozczarowany
Kandydat

Nie polecam pracy w SKOK-u nikomu, małe zarobki (najniższa krajowa), brak premii, brak dofinansowania do wczasów, zero socjalu. Uważajcie, bo na rozmowach przedstawiają firmę na super i możliwości w jakich się możecie się rozwijać i takie tam bla, bla, bla. Ale nie ma w tym ani grama prawdy - brakuje szkoleń firma na wszystkim oszczędza, a najbardziej na wynagrodzeniu pracowników. Osoby które z jakiegoś powodu zdecydują się na pracę w tej firmie to zanim podpiszą umowę to niech ją 10 razy przeczytają, a zwłaszcza niech zwrócą uwagę na stawki. Bo na rozmowie jest inna kwota ustalona inna jest na umowie- dużo niższa bo główna kadrowa bardzo lubi wpisywać dużo niższe stawki niż ustalone z Prezesem na rozmowie. Kwota ustalona netto na rozmowach na umowie okazuje się kwotą brutto. Naprawdę nie polecam tej instytucji - szkoda waszych nerwów i stresu jaki będziecie przeżywać. Kadrówka bardzo cieszy się jak pracownikom podwinie się noga wtedy jest bardzo szczęśliwa bo może ukarać takiego pracownika. Pracownicy jak sami nie doczytają się co się im należy i nie znają prawa pracy to na pewno i nie wiedzą co im się należy to na pewno nie uzyskają tej informacji od pracodawcy. Co jest nie do pomyślenia w innych NORMALNYCH firmach. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEGO PRACODAWCY

Mikołaj

Pan od "kuźwa" już dawno powinien zostać wysłany na konsultacje psychiatryczne

Kaja
Były pracownik
@Mikołaj

Pracowałam lata w SKOKu i Pan Zygmunt naprawdę powinien przejść konsultacje u lekarza

Jolanta
Inne
@Kaja

dlaczego tak uważasz? jak tam pracowałaś to możesz coś więcej powiedzieć

ts
Były pracownik

Nie polecam tam pracy absolutnie nikomu. Pracowałem w Dziale Komunikacji z Klientem - zajmowałem się wykonywaniem połączeń do klientów banku i proponowałem im kredyt przez telefon. Większość klientów tego "banku" to ludzie 70+ i 80+ i weź takim zaproponuj kredyt i dopnij transakcję przez telefon... SKOK dawno temu został w średniowieczu. Kiedy masz kredyt w SKOKu i spłacisz go przedterminowo masz prawo do zwrotu prowizji i oprocentowania. 99% banków nie robi problemu i zwykle w ciągu tygodnia bądź dwóch oddaje pieniądze swoim klientom. W SKOKu jest inaczej. Gdy klient wyśle do nich pismo (trzeba zwrócić się do nich na piśmie o zwrot) oni wysyłają odpowiedź zwrotną, że prośba zostanie rozpatrzona w ciągu miesiąca. Po równym miesiącu wysyłają kolejno pismo, w którym jest napisane, że potrzebują jeszcze miesiąca.... I tak przeciągają sprawę przez trzy miesiące! Nikt nie wie, dlaczego tak robią. Kolejna sprawa - udziały, które klienci wpłacili zapisując się do kasy mogą odzyskać w następnym roku w lipcu od momentu wysłania pisma.... Czyli na przykład wysłałeś/wysłałaś do nich dyspozycję o zwrot WŁASNYCH pieniędzy w czerwcu to pieniądze otrzymasz dopiero następnego roku w lipcu! Nie będę tutaj "uderzał" personalnie w konkretną osobę, bo wiem że mogą mnie pozwać, gdy naruszę dobre imię którejś z tych osób, ale najprościej mówiąc cały zarząd to ludzie niekompetentni. Jeden człowiek żyje fizycznie w zupełnie innym świecie, ma mocarne plany na przyszłość i wizję doskonałości tej firmy (hahahaahhaha), ale on chyba nie zdaje sobie sprawy, że jest oderwany od rzeczywistości. Inna osoba wysyłająca maile ma zdecydowanie problemy z logicznym formułowaniem zdań, poza tym nadużywa wykrzykników i znaków zapytania. Od strony pracownika - zerowe możliwości rozwoju, zarobki na fatalnym poziomie, żadnych dodatkowych korzyści pozapłacowych, jak np. prywatna opieka medyczna, karta multisport, cokolwiek. Na rozmowie kwalifikacyjnej zapewniono mnie, że sprzedaż wiąże się z uzyskaniem premii. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oczywiście żadnych premii nie ma.... Jest to niewytłumaczalne, jak na pracę w sprzedaży. Niektórzy ludzie na korytarzu nie odpowiadają dzień dobry i patrzą się na Ciebie "wilkiem". Gdy ja natomiast przypadkowo nie odpowiedziałem jednej Pani to wybuchła afera na cały budynek xD Jedyny plus tej firmy to ludzie w Dziale Komunikacji z Klientem - kierownik + dwie kobiety, z którymi miałem przyjemność pracować. Zawsze pomocne, gdy pojawiał się jakiś problem. To jedyny plus w tej firmie. Przez 8h będzie wykonywał/wykonywała połączenia do klientów i gadał/gadała to samo. Nie rozwiniesz się w bankowości, bo nawet nie ma żadnego szkolenia na start. ahahahhahahahahahaha. Podsumowując - nie polecam, polecam natomiast omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam.

Były
Były pracownik
@ts

Nie tylko patrzą wilkiem na pracownika, ale też mają pretensję, jak się pójdzie do WC na innym piętrze. A przecież nie zawsze da się z "właściwego" korzystać.

Helena
Inne

Są tutaj nowsze opinie o usługach SKOKu, niestety ja bardziej szukam opinii o pracy tam w firmie. Na jakich warunkach się pracuje? Chciałabym poznać szczegóły, będę wdzięczna za informacje. Najbardziej interesuje mnie kwestia umowy.

on
Pracownik
@Helena

Pracy w tej firmie nie polecam. Praca za najniższą krajową, bez premii i szacunku pracodawcy. Możesz wykonywać swoje obowiązki bardzo dobrze i skrupulatnie, ale i tak zamiast premii dostajesz dodatkowe obowiązki. Na podwyżki nie licz, bo ich nie ma zwykły szary pracownik, dostają jedynie kierownicy i ich pupilki. Ty możesz liczyć na podwyżkę ustawową przy podwyższeniu najniższej krajowej :( Często usłyszysz od pracodawcy "cieszcie się, że macie pracę".... Wieloletni pracownicy zwalniają się i przechodzą do pracodawców z dużo wyższym wynagrodzeniem. Ale na Zarządzie nie robi to wrażenia i udają, że nic się nie dzieje, że doświadczeni pracownicy z dużym stażem i doświadczeniem odchodzą. Dlatego nie polecam pracy w tej firmie.

słabo
Inne

skok to nie bank ale ja jestem zadowolony małe pożyczki w miarę atrakcyjne ale już hipoteczne są niekożystne dla klienta przy 100000 bank x zaprpopnował mi 112000 do spłaty a w skoku wyliczyli mi prawie 140000 do spłaty ale strona e skok porażka bardzo często nie można się zalogować .

2
Dominika
Inne

Co tu tak cicho? Chyba wypadałoby porozmawiać na temat aktualnych warunków, na jakie można liczyć, zatrudniając się w SKOKU w Lublinie. Czy w ostatnich miesiącach pensje są tam choć trochę wyższe niż kilka miesięcy temu, czy jednak utrzymują się na takim samym poziomie? Dajcie mi proszę znać.

Zostaw merytoryczną opinię o SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego?

    Zobacz opinie na temat firmy SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Z. Chmielewskiego
Przejdź do nowych opinii