Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o. o.
przez Anna, 2015-08-05 09:00:53
Pracuję od kilku tygodni na stanowisku windykatora telefonicznego i jak na razie jest na plus. Atmosfera bardzo pozytywna.

ZUH ALPREM
przez Jarosław (Heros), 2014-10-04 18:56:21
pracowałem w Alpremie Kielce ok 3 lata wszystko fajnie tylko delegacje po całym kraju od Białowieży po Wrocław nigdy nie wiesz gdzie pojedziesz po za tym ludzie ok ,duży minus praca w weekendy .

Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ
przez Artur 27, 2014-12-16 07:39:43
Witam pracuje w tej Agencji Ochrony Sokół Kielce. Wreszcie pierwsza firma która nie oszukuje pracowników i wypłaca pieniądze na czas. Właściciel w porządku kasa dobra POLECAM.

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Pieniądze z KFS w Kielcach
01 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach dysponuje środkami finansowymi, które nie zostały wykorzystane z puli przekazanej mu przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Mogą z nich skorzystać zarówno pracodawcy, jak i ich pracownicy. Jeszcze do 5 maja 2017 roku gromadzono wnioski od beneficjentów na zrealizowanie szkoleń zawodowych. Niewykorzystane pół miliona W z...
Czytaj więcej >>
W Kielcach co roku od dwóch dekad odbywają się Ogólnopolskie Targi Pracy. Ich jubileuszowa, dwudziesta edycja miała miejsce 12 kwietnia 2017 roku w obiektach wystawienniczych Targów Kielce. Jak wyglądały tegoroczne targi? O targach XX Ogólnopolskie Targi Pracy w Kielcach odbyły się 12 kwietnia 2017 roku, a ich gospodarzem były obiekty wystawiennicz...
Czytaj więcej >>
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach trwa nabór wniosków do udziału w projekcie realizowanym pod nazwą „Praca popłaca”. Do kogo jest on skierowany i jakie korzyści mogą uzyskać jego uczestnicy? O projekcie Projekt pod nazwą „Praca popłaca” realizowany jest przez Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sitkówce-Nowin...
Czytaj więcej >>
W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, pod koniec lutego w Polsce bezrobocie wynosiło zaledwie 8,5 proc. W województwie świętokrzyskim sytuacja jest nieco gorsza, ponieważ stopa bezrobocia wyniosła tu 11 proc. To jednak nie znaczy, że przybywa bezrobotnych. Jest ich znacznie mniej niż w 2016 roku. Informacje z WUP w Kielcach Wojewódzki Urząd...
Czytaj więcej >>
Malejące bezrobocie w Polsce powoduje, że coraz więcej pracodawców zmaga się z problemem braków kadrowych. Niektórzy, jak na przykład firmy z Kielc uzupełniają je pracownikami pochodzącymi zza naszej wschodniej granicy, głównie z Ukrainy. Czy obywatele tego kraju w przyszłości będą stanowili realną konkurencję dla polskich pracowników? Dane z wojew...
Czytaj więcej >>
Kielce gościły 4 kwietnia 2017 roku XI ogólnopolską edycję Targów Pracy, Kariera Rozwój. To kolejna okazja dla wszystkich mieszkańców Kielc do zapoznania się z ofertami pracy w regionie i w całym kraju. Targi są szansą na spotkanie się z potencjalnymi pracodawcami i poznanie ich preferencji dotyczących kandydatów na pracowników. O targach XI ogólno...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ireneusz Struzik - Jobman Group Sp. z o.o."
W jaki sposób zaczynaliście swoją działalność? Początki sięgają 2001 roku, kiedy grupa młodych, przedsiębiorczych osób z pasją i przygotowaniem merytorycznym do prowadzenia działalności gospodarczej postanowiła wcielić w życie pomysł na uruchomienie firmy zajmującej się pośrednictwem pracy. Rozpoczęliśmy od współpracy z jedną z największych sieci handlowych w kraju, świadcząc dla niej usługi z zakresu outsourcingu personelu na różne działy w hipermarketach na terenie Krakowa. Nasz personel zajmował się merchandisingiem, aktywną sprzedażą, doradztwem technicznym.
Sukces tego przedsięwzięcia doprowadził do tego, że wyszliście poza Małopolskę. To prawda. Najpierw na teren województwa Śląskiego, a następnie w inne regiony kraju. Z czasem pojawiało się coraz więcej kontrahentów zainteresowanych świadczonymi przez nas usługami, a nasza firma z niewielkiej, lokalnej działalności zamieniła się w agencję pracy tymczasowej o ogólnopolskim zasięgu, z oddziałami w 11 miastach na terenie kraju. Oczywiście poszerzeniu uległ również wachlarz świadczonych przez nas usług. ...
"Wywiad z Katarzyna Kern - 4F Performance"
Na czym opierają Państwo swoją strategię personalną? Kluczowymi obszarami strategicznymi dla mojego działu są efektywna rekrutacja, nastawiona na pozyskiwanie najlepszych talentów z rynku, ale także wyławianie i rozwijanie talentów z naszej firmy. Ważne jest także skuteczne zarządzanie talentami oraz rozwój liderów i pracowników, połączony z budowaniem z nimi partnerskich relacji.
Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w 4F Sport Performance? Przede wszystkich, szukamy pasjonatów sportu, bo wierzymy, że to oni właśnie będą najlepszymi kreatorami i testerami naszych produktów. Oprócz pasji sportowej, która jest dla nas bardzo ważna i którą ciągle rozwijamy wśród naszych pracowników, szukamy osób proaktywnych, umiejących pracować w dynamicznej i zmiennej rzeczywistości, a także ciągle gotowych na nowe wyzwania, bo jesteśmy bardzo prężnie i stale rozwijającą się organizacją.
W jaki sposób poszukujecie kandydatów do pracy? Kandydatów do pracy w naszej firmie pozyskujemy na wiele sposobów. Oprócz prężnie działającego działu rekrutacji, którego zadaniem jest pozyskiwanie talentów z rynku, mamy także program awansów wewnętrznych w firmie, program poleceń pracowniczych, a także program praktyk studenckich. Naszym celem jest długofalowe budowanie relacji z kandydatami, gdyż nasze potrzeby kadrowe stale rosną, również w skali globalnej. ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...