Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Alten Care 24
przez Adex, 2014-12-07 13:05:50
Współpracuję z firmą i chyba nie mam zamiaru rezygnować.Jak na razie ok.Trzymamy się umowy.Polecam pracę jako opiekunka

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zgodnie z informacjami zawartymi w raporcie „Prognoza rozwoju rynku pracy województwa lubelskiego” rynek pracy w województwie lubelskim będzie systematycznie się rozwijał. Niemniej jak wskazują specjaliści, istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na specjalistów z różnych branż odznaczających się wysokimi kwalifikacjami. Jakie są możliwości w zakresie...
Czytaj więcej >>
Z informacji podanych przez Urząd Statystyczny w Lublinie wynika, iż stopa bezrobocia w województwie lubelskim wyniosła w grudniu 2016 r. 10,4 proc. Jednakże pomimo tego, iż rozwój gospodarczy w skali krajowej spowolnił tempo, z prognoz na 2017 r. nie wieje pesymizmem. Kto ma największe szanse na znalezienie zatrudnienia na Lubelszczyźnie? Dobre ro...
Czytaj więcej >>
Rok 2017 przyniesie zdaniem fachowców mnóstwo wyzwań dla osób poszukujących pracy w Lublinie i województwie lubelskim. Jest to spowodowane m.in. spowolnieniem gospodarczym oraz wzrostem minimalnego wynagrodzenia i minimalnej stawki godzinowej, co najprawdopodobniej poskutkuje zmniejszeniem ilości etatów. Specjaliści z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w L...
Czytaj więcej >>
Firma Billennium z Lublina jest polską firmą informatyczną, z całkowicie polskim kapitałem, powstałą w 2003 roku. Obecnie ma ona w planach zwiększenie stanu zatrudnienia, co pozwoli na zredukowanie poziomu bezrobocia w Lublinie. O firmie Billennium Lubelska firma Billennium specjalizuje się w opracowywaniu pożytecznych rozwiązań informatycznych. Je...
Czytaj więcej >>
W Polsce występują widoczne braki w szeregach służb mundurowych, dlatego ogłaszają one coraz częściej nabór na wolne stanowiska pracy. Nie inaczej jest w przypadku Straży Miejskiej w Lublinie. Wkrótce jej szeregi powinny zostać wzbogacone nowymi funkcjonariuszami. Kogo szuka lubelska Straż Miejska i kto ma największe szanse na podjęcie takiego zatr...
Czytaj więcej >>
Z analizy aktualnych ofert pracy w Lublinie wynika, że nie jest trudno znaleźć zatrudnienie na sezon wakacyjny. Propozycji jest zdecydowanie więcej niż chętnych, co podkreślają pracodawcy zmagający się z problemem braków kadrowych. Kto ma szansę na pracę sezonową w Lublinie? Poszukiwani pracownicy W Lublinie i na całej Lubelszczyźnie poszukiwani są...
Czytaj więcej >>
Firma Sedlak & Sedlak przygotowała raport „Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń”, opierając się na danych z 2016 roku. Między innymi raport dotyczył wysokości zarobków przy pracy w Lublinie i w okolicy. Gdzie zarabia się najwięcej, a którzy pracownicy nie mogą liczyć na więcej niż minimalna pensja krajowa? Najwyższe zarobki w Lublinie Zgodnie z pr...
Czytaj więcej >>
21 marca 2017 roku w Puławach odbyły się Targi Pracy i Edukacji, które zgromadziły rekordową liczbę wystawców i odwiedzających. Podczas wydarzenia można było uzyskać między innymi informacje o wolnych etatach nie tylko w samych Puławach, ale i w Lublinie czy w okolicznych miejscowościach. Młodzi ludzie mieli także szansę na zastanowienie się wraz z...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery w Lublinie
05 lipiec 2017
Lublin jest kolejnym dużym miastem na mapie Polski, w którym na wiosnę AIESEC zorganizowała targi pracy pod hasłem „Dni Kariery”. To już kolejna edycja tego wydarzenia. Podczas targów młodzi ludzie mogli zapoznać się z ofertami pracy w Lublinie, porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami oraz dowiedzieć się od ekspertów, jak kształtować w pożądany sp...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Angelina Savchuk - DDS Moto-Akcesoria.pl"
Jakie były Wasze początki? Zaczynaliśmy w latach 2002 - 2003. Daniel Deneka, twórca moto-akcesoria.pl, codziennie jeździł wtedy do Berlina. Jego pomysłem był internetowy handel, przede wszystkim poprzez Allegro. Wystawiał tam sprowadzane z Niemiec produkty.
Sprzedajecie akcesoria motocyklowe. Tak jak na początku, rozwijacie swój biznes przy kooperacji z partnerami za naszą zachodnią granicą? Tak. Współpracujemy z niemiecką firmą Louis.de, która w swojej ofercie ma ponad 50 tysięcy produktów i ponad 60 sklepów. Wszystkie ich produkty są dostepne u nas. Można je zakupic przez nasz sklep www.moto-akcesoria.pl lub w jednym z naszych 12 salonów rozmieszczonych w całej Polsce. Co warto podkreślić, pięć takich punktów mamy w Warszawie.
Klientów pewnie nie brakuje? Na polskich ulicach coraz więcej posiadaczy dwóch kółek. To prawda. Zaopatrują się u nas motocykliści różnego rodzaju. Przyjeżdżają posiadacze skuterów i chopperów, kobiety, mężczyźni, a także osoby, które nie są motocyklistami, a są zainteresowane zakupem prezentu dla swoich motoznajomych. W swojej ofercie mamy coś dla każdego. ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...