Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
INWESTDOM
przez Krzysztof, 2017-04-19 16:51:39
Witam, pracuje w firmie Inwestdom jako pracownik fizyczny. Kierownictwo budowy na Tunelowej wymagające ale w porządku. Gdy jest problem zawsze można na nich liczyć. Zarobki ok., dlatego szanuje tą prace i firmę !

Księgarnia Matras
przez nestor, 2017-04-20 15:55:13
Aż się człowiekowi źle robi, jak takie rzeczy czyta.... Matras to zupełnie spoko firma. A przynajmniej ja mam dobre wspomnienia

Aron
przez PAPI, 2017-04-25 15:42:46
kolega pracuje ponad 5 lat i jest bardzo zadowolony

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marta Marzec - Starter24 Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Nasi pracownicy tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.  Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi Klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje Klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z bardziej szczególowymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka O firmie – Nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Jacek Kędzierski - Xerox Polska"
Czym zajmuje się Xerox? Świadczymy usługi z zakresu księgowości, obsługi klienta oraz HRO.
Jak wygląda struktura firmy Xerox? W Polsce mamy trzy oddziały: w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. Jako rekruter jestem odpowiedzialny za poszukiwanie pracowników przede wszystkim do naszego łódzkiego biura. W Łodzi jesteśmy obecni od 2008 roku. Zatrudniamy około 200 pracowników przy około pięciu projektach.
Jacy to pracownicy? Na jakie stanowiska zatrudniacie? Najczęściej poszukujemy osób na stanowiska operacyjne, czyli takich którzy będą pracowali w działach: księgowości, obsługi klienta bądź HRO. Głównie są to osoby, które dopiero wkraczają na rynek pracy i znają języki obce oraz chcą rozwijać się w wymienionych branżach.
Czego, oprócz znajomości języka obcego, oczekujecie od kandydatów do pracy? Wymagamy przede wszystkim znajomości języków obcych, czyli angielskiego i drugiego języka europejskiego. W zależności od tego, jaki projekt realizujemy, może to być język niemiecki, francuski, hiszpański czy niderlandzki itp. Mile widziane jest, jeśli pracownicy mają doświadczenie w pracy biurowej, np. w postaci odbytych praktyk lub stażu. Ponadto wymagamy znajomości aplikacji MS Excel przynajmniej w stopniu podstawowym. ...