MATALAN
przez Patrycja, 2017-03-21 20:17:58
Odpowiedź na: [luluś - 2015-01-24 08:09:33]:
GAP najwieksza i najlepsza agencja.

Dubiel Vitrum
przez luuzem, 2017-03-12 10:56:52
Odpowiedź na: [Hanna - 2017-03-10 12:00:57]:
Atmosfera i warunki pracy ok

TRANS-TIM KAMIL JANUS
przez Babeczka, 2017-03-13 14:19:24
Praca jak dla mnie ok. Szef wyrozumiały-zawsze można sie dogadać. Wypłata mogłaby być wyższa, ale co najwazniejsze -jest zawsze na czas,a to wazne w tych czasach. Atmosfera miła, praca od pon.do piatku do 16 także godziny super, weekendy wszystkie wolne.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Krzysztof Skrok - Eko Impuls Sp. z o.o."

Eko Impuls to firma, która świadczy bardzo szeroki zakres usług. Czym dokładnie się zajmujecie? Doradztwo, sprzedaż i montaż systemów fotowoltaicznych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i szeroko pojętego biznesu (małych i średnich firm, rolników, fundacji i etc.), stanowi podstawę naszej działalności. W trakcie rozwoju firmy okazało się, że klienci zgłaszają zapotrzebowanie na inne, choć komplementarne usługi. Postanowiliśmy mu je dać, ponieważ kierujemy się zasadą „klient nasz pan”. W związku z tym klientom biznesowym oferujemy również audyt energii czyli mówiąc wprost szukamy oszczędności na zakupie energii. Jak pokazują nasze doświadczenia 90% klientów przepłaca znacząco za prąd. Nasza firma jest receptą na tę bolączkę. Kolejną usługą, którą oferujemy to pomoc w pozyskaniu finansowania zakupu, czyli szukamy tanich kredytów. Pomagamy przy pozyskaniu dotacji na zakup lub częściowego refinansowania zakupu instalacji fotowoltaicznych. Oprócz realizacji mikro i mały projektów fotowoltaicznych prowadzimy projekty inwestycyjne związane z realizacją naziemnych inwestycji solarnych. Są to przeważnie projekty o mocy wytwórczej od 0,3 do 2MW. ...
"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...