Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Dalba - Michelin Polska"
Michelin to uznana marka nie tylko na polskim rynku, ale także przede wszystkim na świecie. Kiedy charakterystyczny biały ludzik zawitał do naszego kraju? Michelin rozpoczął działalność handlową w Polsce w 1994 r. Rok później ówczesny Dyrektor Zarządzający Grupy Michelin François Michelin, podpisał z Ministerstwem Przekształceń Własnościowych umowę prywatyzacyjną, na mocy której nasz koncern objął większościowy pakiet akcji Stomilu-Olsztyn. Dziś, po ponad dwudziestu latach, olsztyńska fabryka jest największą fabryką opon w Polsce i jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie.
Osiągnięcie takiego statusu to efekt przede wszystkim potężnych inwestycji poniesionych przez firmę. W czasie minionych dwudziestu lat Michelin zainwestował w olsztyńską fabrykę ponad 700 milionów euro. Dzięki inwestycjom fabryka stała się jedną z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie  na świecie. Jej powierzchnia to 187 hektarów. Michelin produkuje w niej  opony do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych, ciężarowych oraz do pojazdów rolniczych, a także formy do produkcji opon, kordy i mieszankę gumową. ...
"Wywiad z Tomasz Lis-Wyczółkowski - Europejski Instytut Edukacji Engram"
Jaka idea przyświecała Państwu podczas zakładania Instytutu? Byliśmy świadomi zmian, które następują w sferze społecznej i edukacyjnej. Wiedzieliśmy, że przyszłe pokolenia, będą jako pierwsze musiały uczyć się przez całe życie. Byliśmy i nadal jesteśmy przekonani, że wiedza o tym, jak się uczyć jest najważniejszą umiejętnością w życiu, dlatego naszą misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem poprzez propagowanie metod efektywnego uczenia się, wykorzystując przy tym najnowszą wiedzę i technologię.
Jak wyglądały Wasze początki? Konkurencja dawała się we znaki od początku, czy nasycenie tego rynku było niewielkie? Początki były skromne. Działaliśmy bardziej z pasji, niż w celach zarobkowych. Najważniejsza była dla nas jakość, rzetelność i pomoc uczniom – zarówno zdolnym, jak i wykluczonym z procesu edukacyjnego. Konkurencja była spora, podobne szkoły działały w wielu miastach. Różnica polegała na tym, iż już w tamtych czasach szkoły konkurencyjne pracowały na „starych” programach lub programach stworzonych dla dorosłych, a nie dla dzieci. Ponadto wiele szkół prowadziło tylko naukę korespondencyjną, bez spotkań z trenerem. Postanowiliśmy stworzyć swój własny autorski program, specjalnie zaprojektowany dla dzieci i zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu psychologii uczenia i neuropedagogiki. Jednak przede wszystkim postawiliśmy na osobisty kontakt z trenerem i zajęcia warsztatowe. Dzięki temu popularność programu „Ucz się inteligentnie” wciąż rosła. W tym momencie jesteśmy największą szkołą tego typu w Polsce.  ...
"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...