Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
auxilia Wrocław
przez xyz, 2017-04-19 14:51:46
jestem pracownikiem Auxilia już od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolony z pracy u nich :) fajna atmosfera, w porządku współpracownicy. Do tego jest duża szansa na rozwój oraz możliwość awansu.

DialCom24 Sp. z o.o.
przez Strzała, 2017-04-28 08:20:41
Bardzo fajna firma, polecam

Mtt Polska Sp. z o.o.
przez Były pracownik, 2017-04-26 19:59:33
Bardzo fajna firma, super szefostwo i atmosfera, ciekawe projekty i możliwość rozwoju.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...
"Wywiad z Agnieszka Piotrowska - Teknika S.A."
Jakie były Wasze początki? Teknika Sp. z o.o. została założona w 1998 roku przez osoby mające już kilkuletnie doświadczenie w przemyśle drzewnym i meblarskim. W tym czasie zdobyła zaufanie klientów, zaopatrując w ponad 2.500 maszyn i linii produkcyjnych zakłady na terenie całego kraju. Obecnie projektujemy i realizujemy linie produkcyjne, dostarczamy maszyny, narzędzia, części zamienne oraz świadczymy usługi serwisowe.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Specjalizujemy się w wyposażeniu zakładów produkcyjnych w rozwiązania maszynowe w przemyśle drzewnym począwszy od pojedynczych maszyn po kompleksowe linie technologiczne „pod klucz”. Regularnie powiększamy swoją ofertę, aktualnie będąc przedstawicielem największych i najbardziej renomowanych producentów maszyn. Reprezentujemy znane i cenione marki włoskie takie jak: Barucca, Biesse, Cefla, Cma, Camam, Costa Levigatrici, Emmelle,Nardi, Orma, Primultini, Paoloni, Saomad, Storti, Spanevello, Salvador oraz Fantacci, Anest Iwata i Collanti Concorde.
Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Grupę Teknika SA tworzy zespół około 80 osób i nadal poszukujemy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...