Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sherpa International Force
przez Świeży, 2017-02-15 23:24:43
Super agencja,można spokojnie korzystać z ich pośrednictwa.

Gabriella
przez Kate, 2017-02-15 19:55:30
Praca nie jest lekka, trzeba się trochę wykazać. Doceniają za dobrą robotę. Ja nie narzekałam. Moje koleżanki z pracy też. Polecam ten zakład.

OKNOPLAST Sp. z o.o.
przez Iga, 2017-02-13 13:56:29
Jestem zadowolona z pracy, tak jak przedmówcy pisali wypłata jest na czas. Pracuję tu ponad rok więc na stabilność zatrudnienia również nie narzekam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...
"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...