Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Akademia Wellness
przez Sonia, 2014-08-24 17:20:44
Hej
Pracuje od roku w firmie jako ankieterka !!!
Zarabiam bardzo dobrze i jestem zadowolona,gdyż pozwalaja laczyć prace z nauka.
Gdyby nie Akademia, juz wyladowalabym na bruku, a proszę...:)
Zarabiam fajną kase!Wynagrodzenie co kilka dni.
Polecam:)

AK Consulting
przez Bartosz Rodziewicz, 2016-05-03 18:29:03
Firma oferuje stanowisko ankietera online, na ktorym praca polega na wypełnianiu ankiet przez internet.
Jak na ilość włożonego czasu w każdą ankietę zarobek jest całkiem spory. Co prawda niektóre ankiety potrafią się ciągnąć przez dość długi okres czasu, jednak wtedy nie wymagają od Ciebie pracy.
Kontakt z przełożonymi następuje poprzez maila i nie mam z tym żadnych złych wspomnień. Kontakt był miły, szybki i rzeczowy.
Samemu wykonałem już dość sporą liczbę ankiet i jestem zadowolony. Polecam tego pracodawcę :)

Szkoła Językowa Speak Up
przez kra, 2016-05-24 23:13:51
mega dobra opcja jest pracować na stanowisku ankietera, pracuje kiedy chce, sam deklaruje godziny pracy - polecam, spoko kasa

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...
"Wywiad z Piotr Węglarz - Zaparoh"
Jak przedstawią Państwo firmę Zaparoh Sp. z o.o. osobie, która nigdy nie miała z nią styczności? Zaparoh to jeden z najnowocześniejszych zakładów w Polsce produkujący meble tapicerowane, wyposażony w nowoczesny park maszynowy oraz stosujący innowacyjne technologie. Otwarcie fabryki w podpoznańskim Robakowie nastąpiło dwa lata temu, 1 września 2014 roku, jesteśmy więc bardzo młodą organizacją.
Bardzo młodą, ale należącą do większego podmiotu. Tak, Zaparoh jest spółką należącą do angielskiego dystrybutora mebli tapicerowanych SOFA.COM Ltd., jednego z najdynamiczniej rozwijających się dystrybutorów mebli tapicerowanych w Europie Zachodniej. Mająca swoją siedzibę w Londynie spółka oferuje sygnowane przez siebie sofy, łóżka tapicerowane, fotele oraz inne tapicerowane meble wypoczynkowe przede wszystkim na rynkach Wielkiej Brytanii i Holandii. Salony firmy m. in. w Londynie, Bath i Amsterdamie cieszą się ogromną popularnością, a meble oferowane pod marką SOFA.COM mają renomę trwałych, komfortowych i „dizajnerskich”.
Z ilu osób składa się zespół Zaparoh? Jesteśmy firmą średniej wielkości, zatrudniamy prawie 300 osób. To przede wszystkim fachowcy tworzący prototypy mebli, następnie blisko 250-cio osobowy zespół produkujący je „od a do z”. Poza tym zespół kompetentnych osób kierujących poszczególnymi procesami, specjaliści zajmujący się jakością, logistyką, zakupami, działy wspierające: personalny i finansowy. ...
"Wywiad z Anna Stasiuk - HR Support"
Czym dokładnie zajmuje się HR Support? Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci krótkich filmów rekrutacyjnych. Mają one głównie na celu wyróżnić firmę jako pracodawcę na tle konkurencji i zwiększyć ich atrakcyjność wśród kandydatów. Niestety w dzisiejszych czasach same ogłoszenia o pracę już nie wystarczają, dlatego chcemy dać pracodawcom wyższy poziom usługi rekrutacyjnej, zwłaszcza, że mamy ku temu odpowiednie zaplecze i atrakcyjne ceny. Dodatkowo w naszej ofercie klienci mogą liczyć na obsługę prawną w każdym zakresie oraz profesjonalne doradztwo. Nie zapominamy również o naszych kandydatach, którzy zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie w związku udzielaniem porad na temat rozmowy kwalifikacyjnej, czy oceny i poprawy CV.
Skąd wziął się pomysł na działalność w tej branży? Pomysł na tę działalność wziął się poniekąd z wcześniejszej pokrewnej działalności jaką prowadziliśmy w zakresie Agencji Niań. Sporo naszych prywatnych klientów pytało nas często o możliwość rekrutacji na stanowiska biznesowe, których wówczas nie realizowaliśmy. Ponieważ traciliśmy w ten sposób wielu potencjalnych kontrahentów, a mieliśmy już wcześniejsze doświadczenia w obszarze rekrutacji postanowiliśmy odpowiedzieć na ówczesne zapotrzebowania i realizować również rekrutację dla klientów biznesowych. Dziś patrząc na wiele pozytywnych rekomendacji od pracodawców, którzy nam zaufali, wiemy, że było warto. ...