Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: TABAK POLSKA Sp. z o.o.

zdjecie uzytkownika
black - 2015-01-10 10:56:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie rozumiem że macie problem z klientem który narzeka na cenę. "Drogi panie wolny rynek. Nikt pana nie zmusza do zakupów w tym saloniku. Proszę spadać tam gdzie taniej lepiej milsza obsługa. Do widzenia " Nie wysłuchuję i nigdy nie będę słuchała takich tekstów od klientów. Jak sobie pozwalacie to Wam ciosają kołki na głowie.
zdjecie uzytkownika
Maryjcia - 2015-01-12 11:19:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ha, ja zwalniałam się ponad pół roku temu i odrazu proponowano mi lepsze warunki :D żałosne -.- odchodzisz to jesteś wspaniała nagle.
zdjecie uzytkownika
x - 2015-01-12 14:02:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ta firma to nic dobrego. Na początku wszystko wydaje się fajne, a potem rzeczywistość dobije.Po dłuższym czasie człowiek dowiaduje się że wpadł w gniazdo żmij.
zdjecie uzytkownika
samira - 2015-01-14 22:42:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To dla tego na stronie TABAKA jest tyle ofert pracy.?
zdjecie uzytkownika
x - 2015-01-16 20:09:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
usuwają opinie i to nie jakieś obraźliwe tylko opinie szczere pracowników, bo widzę że parę opinie zniknęło
zdjecie uzytkownika
Zawiedziona - 2015-01-18 00:18:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Szkoda pisać jak zaraz opinie znikną... I to się nazywa strona na której można pisać opinie o pracodawcach. Pisano tutaj jak jest w Tabak i usunięto. Zero wulgaryzmów, same opinie pracowników. Tabak prawda w oczy kole :). Wolność słowa :)
zdjecie uzytkownika
karika123 - 2015-01-23 15:22:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Moim zdaniem jeżeli chcą przedłużyć komuś umowę to swoje słowo w tej sprawie powinni mieć też pracownicy z dłuższym stażem.Prawda jest taka że nie każdy do tej pracy się nadaje.
zdjecie uzytkownika
lilith - 2015-01-28 12:13:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Mam pytanie - czy ktoś składał skargę do biura na KR i czy coś to dało? Czy też może skutkowało zwolnieniem z pracy pracownika?
zdjecie uzytkownika
bny - 2015-01-31 10:40:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [lilith - 2015-01-28 12:13:36]:
a o jakie zarzuty chodzi?
zdjecie uzytkownika
wiki - 2015-02-01 15:11:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
każdy ma prawo złożyć skargę na KR, należy ją złożyć do przełożonego KR.
Pamiętaj, że KR będzie musiał się do Twojej skargi odnieść. Pamiętaj musisz podać fakty a nie tylko luźne wypowiedzi. po otrzymaniu odpowiedzi od KR przełożony zdecyduje o karze.
zdjecie uzytkownika
nowa - 2015-02-01 21:46:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [wiki - 2015-02-01 15:11:56]:
hej, a jakie są wasze opinie na temat KR?
zdjecie uzytkownika
lilith - 2015-02-02 11:42:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [nowa - 2015-02-01 21:46:37]:
Nie mam żadnych nagrań rozmów, więc tak naprawdę to jest słowo przeciw słowu. Nie wierzę, żeby osoby które ze mną pracują, chciały się w to plątać. KR przecież może się wszystkiego wyprzeć i komu przełożony uwierzy? Może powiedzieć, że taka rozmowa telefoniczna nie miała miejsca, albo że nic takiego mi nie zarzucał.
zdjecie uzytkownika
qwertuszka - 2015-02-02 13:15:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a ja mam pytanie, dostałyście już PITy ?
zdjecie uzytkownika
Zawiedziona - 2015-02-02 21:22:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [qwertuszka - 2015-02-02 13:15:47]:
Nie dostałam jeszcze...
zdjecie uzytkownika
Wisienka99 - 2015-02-04 12:19:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
I znow ta kumulacja w lotto,ile mozna.....
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-02-06 22:59:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracuje w tej firmie od roku i jednym słowem masakra. Kr niczym się nie interesuje przyjedzie raz na 3 miesiące i robi mega zamieszanie. Ciągle jakiś stres, nerwy masakra :(
zdjecie uzytkownika
black - 2015-02-07 16:47:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Uważam że każdy sklep powinien mieć kierownika punktu. Osobę która będzie odpowiedzialna za porządek w papierach i na punkcie. Taka osoba odpowiadałaby przed KR. Ile by to ułatwiło nam sprzedawcom. Człowiek skupiłby się na obsłudze klienta. Mniej stresu. A teraz to wszystko na raz. Szkolenie pracownika, wysyłka starej akcyzy kumulacja zrobić zamówienie przyjąć zamówienie poprawić błędy jakiegoś cymbała który pracuje na punkcie dwa lata i nie ogarnia.
zdjecie uzytkownika
koko - 2015-02-08 22:30:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kiedyś bardzo lubiłam swoją pracę...kiedyś...teraz dokładają tylko obowiązków...i grożą, że premię zabiorą.Często nie wiem w co ręce włożyć...czy obsługiwać, czy dostawe przyjąć, telefon odebrać...czy na meila odpisac...w locie zjesć i w locie siku robic...a czasem najlepiej pampersa nałożyc...nie ma tygodnia, żebym nie została w pracy przynajmniej godzine dłużej...Lubię jak jest co robić..ale żeby moja praca była doceniana
zdjecie uzytkownika
niki - 2015-02-09 10:18:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Też uważam że przydałby się kierownik. Zajmowały się dokumentami, ich obiegiem, wyjaśnieniem spraw itp. Kiedyś byli kierownicy ale oni robili to co inni pracownicy - czyli stali za kasą mało czasu pozostawało na inne sprawy , chyba że po godzinach
zdjecie uzytkownika
black - 2015-02-10 08:04:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
W takim układzie grafik powinien być tak ułożony żeby między zmianami kiedy jest kierownik punktu były dwie godziny. Wszystko jest do zrobienia. Tylko pytanie czy ktoś chciałby nam ułatwić pracę?
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-02-10 22:02:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jezeli grafik jest tak układany, ze razem jest się tylko pół godziny??? Bo pracują tylko trzy osoby.. Już nawet urlopów nie ma kiedy wykorzystać! Kazda osoba ma ponad 20dni zaległego urlopu z zeszlego roku!
zdjecie uzytkownika
black - 2015-02-11 06:58:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zgłaszałyście że nie dajecie rady?
zdjecie uzytkownika
tia - 2015-02-12 08:37:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zawsze mozna uslyszec ze jak sie nie daje rady to mozna zmienic prace :(
zdjecie uzytkownika
tab - 2015-02-12 11:52:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [black - 2015-02-11 06:58:39]:
Nie raz. Jaką odpowiedź otrzymałyśmy od KR? Wszystkie sklepy tak mają i jakoś sobie radzą, to dlaczego my nie umiemy! Odczytałyśmy z tych wypowiedzi KR, że jesteśmy zbyt powolne i nie nadajemy się do tej pracy! Aż dziw bierze, bo jestesmy sklepem o dużych utargach a ruch jest od rana do wieczora (na okrągło) a zmian nie da się naciągnąć (nakładają się tylko 1 h - to za mało jak na taki sklep). Wyjście? Tak jest - zostawanie po godzinach charytatywnie. I co z tego mamy? Kłótnię z mężem, problemy z dziećmi bo czas który powinnyśmy poświęcić rodzinie poświęcamy pracy. I jak jesteśmy doceniane? Same sobie odpowiedzmy!!!!!!!!!!
Zdziwię się jeżeli ten komentarz zostanie usunięty. Nie ma w nim nieprawdy, oszczerstw czy wulgaryzmów. SAMA PRAWDA
zdjecie uzytkownika
gt - 2015-02-16 23:40:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [tab - 2015-02-12 11:52:03]:
U nas jest podobnie tylko,że nie wierzę by inne sklepy z dużymi utargami sobie radziły. Też sobie nie radzą albo radzą zostając po godzinach za darmo bo innej możliwości nie ma.My naprawdę ciężko i praktycznie bez przerwy pracujemy a i tak w godzinach pracy nie wyrabiamy się.Nie powinnyśmy zostawać po godzinach bo to donikąd nie prowadzi :(
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TABAK POLSKA Sp. z o.o.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy TABAK POLSKA Sp. z o.o.?
Zadaj pytanie