logo Amplus

Amplus

Niegardów

Opinie o Amplus

Cość 2017-06-21 06:37
Akurat nie chodzi o pracę na produkcji ;), a z którego przystanku dokładnie?
Gosx 2017-06-21 07:09
Albo zapytam inaczej, da sie tam dojechac skad kolwiek inaczej niz samochodem ?
QQQ 2017-06-21 10:14
Szanowny kierowniku !! to nie świat jest, jak Ty to nazywasz ( usunięte przez administratora ) to ludzie zatracili swoją wartość , przestali być ludżmi i ludzie ludzią stwarzają takie warunki pracy , a w tym przypadku to Wy kerownicy tak robicie ,nie potraficie powiedzieć górze że brakuje ludzi ,że nie ma kto robić i zmuszacie ludzi na produkcji ,aby jedna osoba pracowała za dwie i co zadowoleni jesteście ? że ludzie Was nienawidzą wiec bat do reki . I mamy pierwszy polski [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br />
1
tttt 2017-06-21 11:04
Nie jestem kierownikiem, na temat magazynu nie chce mi się pisać, bo wszyscy wiedza jak to wygląda, tak więc dzięki, jednak nie mam żadnych wpływów na to co się dzieje w firmie, oczywiście możecie pisać, mi to nie przeszkadza ; )

Oni wiedzą doskonale, że w sezonie brakuje ludzi, więcej ludzi nie zatrudnią, bo poza sezonem ludzi wystarcza, pomijając okresy świąteczne, tak jest już bardzo długo i nie liczę na jakieś zmiany w tej kwestii

To jest przykre, że mamy u nas w kraju, taki rynek pracy, wielu "pracodawców" nie daję umów, a jak dają to wypłatę masz niższą fizycznie niż w dokumentach i ludzie takie coś akceptują. Nikt dobrze ci nie zapłaci, jak o to dobrze nie zawalczysz. Nie z każdym pracodawcą się walczy, tylko się go po prostu zmienia.

Jakby region oferował większe możliwości zatrudnienia, sam bym odszedł do innej/podobnej pracy za podobne lub te same pieniądze, bo jest tutaj wiele rzeczy które mi nie odpowiadają. Jak komuś praca nie odpowiada, to się odchodzi do innej, czasami trzeba być brutalnym i nie czekać na to jak pracodawca się zmieni, tylko samemu trzeba się zmienić i zostawić "obozy" za sobą
2
bum 2017-06-21 12:23
Kursuje dużo busów na linii Kraków dworzec główny - Miechów. Przystanek jest niedaleko amplusa, z dojazdem z Krakowa raczej nie będzie problemu
henryk 2017-06-21 12:27
Najbardziej przykre jest to, że jebyecie na bandę nierobów z kolorowego budyneczku, gdzie ich przybywa i przybywa a wypłatki za ciepłe siedzenie na foteliku są większe jak wasze.

nie pozdrawiam
6
qqq 2017-06-21 14:31
Alb zmienic kierownikow na takich co sa ludzmi z nazwy anie z wygladu!
3
JA 2017-06-21 16:33
Każdy ma tu swoją racje i kierownik i pracownicy amplusa miejmy nadzieję że doczekamy lepszych czasów i podwyżek
a teraz dedykacja dla najładniejszego uśmiechu amplusa Pozdrawiam, ( usunięte przez administratora )
3
JA 2017-06-21 16:40
coś poszło nie tak za ten piękny uśmiech ( usunięte przez administratora )
QQQ 2017-06-21 16:47
czy to jest słowo niecenzuralne "polski obóz pracy"
QQQ 2017-06-25 14:12
Jak mało trzeba ,aby wywołać uśmiech na twarzy , a Ty czemu się nie śmiejesz ? pewnie dla tego , ze te komentarze dotyczą Ciebie "kierowniku" PAJACU !
ps. nie pisz że jesteś byłym pracownikiem,bo ich amplus już h...j obchodzi ha,ha,ha, mam nadzieje że też się rozbawiłeś ha,ha,ha
1
pracownik 2017-06-25 14:17
Jak napisał były pracownik to może to ten pijak co go za alkohol wywalili ze zmiany A jeździł taka puma samochód ten co na internecie był ze 18 latek zabrał mu kluczyki
1
Robo 2017-06-25 16:31
Jestem pod spedycją i powiedzieli że teraz wzrasta opłata miesięczna o 1/3 bo muszą więcej płacić kierownikowi Solarzowi , inaczej mogę sobie szukać innej pracy.No to teraz wszystko jasne.A swoją drogą to bardzo pazerny ten kierownik, ciekawe z kim się dzieli przecież inaczej już by go tam nie było.
4
kiedyś wódz 2017-06-25 22:31
Pozdrowienia z Grecji dla normalnych pracowników Amplusa , szczególnie dla zmiany A i D z wyjątkiem największego chamiora edytki głowacz.
6
MARO 2017-06-29 16:14
ta funkcyjna z D to sucz jakich malo.
4
Ja-nusz 2017-07-01 13:43
Powiedzcie jakie zarobki jako handlowiec, opłaca sie? jest ktos z biura kto moze powiedziec?
biuro 2017-07-01 19:41
Zależy, jak jesteś po układach od kogoś to zarobisz, jak nie to lepiej się nie zatrudniaj.
2
Biel 2017-07-12 00:19
Wy to chyba wogóle amplusa nie znacie i układów. Ktoś coś usłyszał, ale nie wie o co chodzi. To, że młody jest i na dorobku to każdy wie. Ale przynajmniej zasady ma. O sąsiadach nie zapomina. U Adasia za świadka był i robota też mu się pali. A od niego pewnie nic nie bierze. A Golfa to nie spedycja tylko Pałyga mu kupił.
Jestem ciekaw jak nowy zarząd bedzie patrzył na jego pupilków. Bo gdyby zmienili spedycje zakazali jeździć Guziką, Domino i innym prywatnym przewoźniką to pozostało by im tylko nogi w beton i do rzeki. A i jemu by sie bardzo uruciło.
A tak naprawde ciekaw jestem kto zatrudnia do logistyki rolników którzy na kalafiorach i cebuli się znają. Bo gdyby zatrudnili ludzi z prawdziwego zdarzenia co na tym się znają to może by i własny transport byłby opłacalny.
6
Biel 2017-07-12 00:21
Wy to chyba wogóle amplusa nie znacie i układów. Ktoś coś usłyszał, ale nie wie o co chodzi. To, że młody jest i na dorobku to każdy wie. Ale przynajmniej zasady ma. O sąsiadach nie zapomina. U Adasia za świadka był i robota też mu się pali. A od niego pewnie nic nie bierze. A Golfa to nie spedycja tylko Pałyga mu kupił.
Jestem ciekaw jak nowy zarząd bedzie patrzył na jego pupilków. Bo gdyby zmienili spedycje zakazali jeździć Guziką, Domino i innym prywatnym przewoźniką to pozostało by im tylko nogi w beton i do rzeki. A i jemu by sie bardzo uruciło.
A tak naprawde ciekaw jestem kto zatrudnia do logistyki rolników którzy na kalafiorach i cebuli się znają. Bo gdyby zatrudnili ludzi z prawdziwego zdarzenia co na tym się znają to może by i własny transport byłby opłacalny.
5
sąsiad 2017-07-13 12:03
Wszystko to prawda , jak przyszedł do firmy na kierowcę ten pożal się Boże kierownik to tata Adasia pokazał mu jak się kradnie i bardzo chętnie chował pieniążki do kieszeni.Pracują jeszcze ludzie którzy mogą zaświadczyć jaki to uczciwy jest kierownik od pierwszego dnia pracy.Dzisiaj tata Adasia to jego pupilek ale wiadomo dlaczego.Co do Adasia to kierownik nie wie że Adaś ma zakaz wstępu na teren firmy,po tym jak nabluzgał szefowi całej firmy , lepiej się dowiedz bo możecie obaj dostać kopa przelecicie nad Koniuszą i wylądujecie w cebuli tam gdzie wasze miejsce.
5
Werty 2017-07-16 11:29
To prawda ze ( usunięte przez administratora ) już nie jest kierownikiem ?
pies 2017-07-17 15:28
Co do taty Adasia jak to jest że pobierał wiele razy palety z CD co najmniej 400 palet nie przywoził ani jednej a i tak wszystko się zgadzało?
2
Sortowacz 2017-07-21 00:46
Chciałem powiedzieć ze jak nie ma tej małpy kani to owiele lepiej się pracuje może Mlynskli go weźmie do siebie będzie następny chodzili za czechowskim przydupas tak jak do tej pory chodzi.jeszcze jedno ciekawe jaki pole maja w biurze z niego jak się tam pojawił w bojowkach panterki nawet małpa ubrać się nie umie prawdziwy dziad
1
Obrotowka 2017-07-21 03:38
Masz racje kolego w bojowkach to można na mecz Wisły iść z Mlynskim a do biura to pasowalo by się jakość ubrac ale co oczekiwać od parobka jak dla mnie to nędzarz bez charakteru typowe zajęcie stanowiska obsadzonego przez długie uszy i ręce Janusza dobrze ze chodzi na dniowki to spokojnie odpocznie i nie musi do spania się szykować jak co wieczór
2
!%\;#%/\ 2017-07-21 06:08
Dobrze wam praca idzie bo nic nie robicie, tylko na papierosa chodzicie bo młyński was nie pilnuje bo sam siedzi w biurze lub gra na wózku i papieros co chwilę z mańkiem.
2
b 2017-07-22 16:03
Przypatrzcie się Nawrotowi jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ani 5 minut nie siądzie brac przykład "BARANY" to jest kierownik !przynajmniej zapracuje na swoje pieniądze.
8
lol 2017-07-22 19:59
Witam. Jak wygląda praca wózkowego ? Ile można zarobić ? i czy warto startować ?
1
Jacek 2017-07-24 12:38
Praca wózkowego na Prandocinie Iły to kwota w przedziale 2000/2500zł z pramią. Mowa tu o wózkowego z prawdziwego zdrzenia. Nocki są męczące i trzeba uważać,ale napewno się nie orobisz,tak więc zapraszamy cię ,,lol,,;)
2
yogi 2017-07-24 12:56
witam chętnie bym przyszedł ale się nie da jest problem z Czechowskim nie chce się zgodzić
1
Wózkowy z prawdziwego zdarzenia 2017-07-25 05:55
Jacek nie pier nicz 2000 to chyba z nadgodzinami a bez to nawet 1800 i czy się nie orobisz to pojęcie wzgledne. Czasami nie a czasami rypiemy na obrotowce bo nic nie naszykowala zmiana na dniowce pozatym przekladanie na palety obniżenie podwyższanie i tak w kółko i ma umowie 1500zl plus premia przeważnie jest ona jak sobie nic nie wymysł jakiś kierownik żeby zabrać kilka procent ale najważniejsze są śmieci i paski do kontenera taka Jacek jest prawda podwyżkę dostają zaufani i chyba wszystko udało mi się tak w pełnym skrócie napisać
3
brachu 2017-07-25 10:06
Zawsze mają lekki towar, nie o robią się wcale a inni muszą rypać ot i sprawiedliwość ! wypłaty mamy przecież jednakowe ??? a przecież inni też mogą robić tesco prawda Panie kierowniku ??? chyba że się ma względy, to już inna sprawa , na układy nie ma rady !
2
tttt 2017-07-25 21:50
oj tam, może napisał brutto i zamieszanie robicie ; )
2
TOM 2017-07-27 08:12
Kierownik jest niesprawiedliwy ! dać im na cały dzień grejfruta lub cytrynę zobaczymy czy łanie będą takie mądre i czy misiu da rade ?
1
ttttttttttt 2017-07-27 22:11
tak tylko jak przychodzi następna zmiana to nie jest nic zrobioone taki z niego kkierownik
2
Pracownik 2017-07-28 13:47
Jacek napisz prawdę że zarabia się ok. 10 zł. w tym premia a praca jest bardzo ciężka nie zgodna z przepisami bhp,kobiety dżwigają towar od 18- 20 kg czasami całe 12 godzin a bh-powiec widzi tylko jak palimy a tych kilogramów to juz nie widzi może by tak zamawiać towar gdzie w kartonach będzie np. cytryny i grejfruta 10 kilogramów, praca normalnie jak na budowie kto nie ma siły i słaby kregosłup to napewno praca nie dla niego
2
Wozkowy z prawdziwego zdarzenia 2017-07-28 16:10
Dobrze napisane Jacek szhone co ty na to jak się ustosunkujesz? Ten wozkowy z prawdziwego zdarzenia tez ma 10zeta? I tak jak ja obniża albo przekłada na paletę do tego jeszcze ląduje potem wypisuje papiery i tak przez cala noc a jak się niestety pomyli co jest możliwe to wtedy zabrać mu ptemie i wpisać w incydentach?
3
Najlepsza Zmiana C 2017-08-04 01:45
Nie tylko on wszyscy jakosciowcy to nieroby nawet do stołu nie podejda tylko siedza w tej kanciapie i śpią a podstawa od 1900 tylko te nowo przyjęte bo stare wagi podstawa ponad 2000
1
Marusia 2017-08-04 11:07
No właśnie zarabiaja tyle za co? Za spanie? A noszą się jak by byli nie wiadomo kim.
2
Zmiana C 2017-08-08 02:09
Ciekawe kiedy albo inaczej kto to zmieni bo jak dalej tak pójdzie to przyjdą z biur panowie i staną koło stołów i sami zaczną przebierać pomarańczę narazie chodzą z rękami w kieszeniach nieodstepowani na krok przez SWOICH podopiecznych siejąc strach oraz zamęt. Myślę ze takie postępowanie odbije sie czkawką i obudza sie z ręka w nocniku jak część ludzi odejdzie i ktoś wreszcie zapyta kto do tego doprowadził? Cala odpowiedzialności spadnie na nich i oni tez mogą spaść ze stolka tylko ja jestem nisko to mało sie poobijam ale niestety stracić stołek (dyrechtorski) to zaboli. Myślę ze nowy zarząd weźmie sie za tych pseudo (dyrechtorow nic nie robiących oraz siejacych zamęt kierowników) i firma znowu będzie miała dobra renomę bo jak narazie czytając forum to jest katastrofa ludzie zwalniają sie grupami inni zostawiają sie znajomosciomi normalnie patologia.
8
pracownik 2017-08-08 22:16
My pracownicy Amplus czujemy sie jakbyśmy pracowali w jakimś zakładzie ukrainskim !ok.80% to obywatele Ukrainy !Im się wszystko należy, zabierają wszystkie wagi ,paskownice, stanowiska pracy (stoły) a to co robią z towarem jest dla mnie nie pojęte, towaru jest więcej pod stołem niż na stole czy ktoś nad tym panuje, nie sprzątają po sobie, my mamy przestrzegać zasad co do ktorych zostaliśmy przeszkoleni a ich zadne zasady nie obowiązują! czy ktoś ich przeszkolił jak mają się obchodzić z towarem??? wiele osób planuje zakończyc współprace z firmą Amplus z powodu niskich zarobków wiec warto ich przeszkolić albo dać im kogos kto nad nimi zapanuje bo kiedys moze sie to zle skończyc.
8
u-k 2017-08-10 14:45
Po co ich szkolić , niech rządzą swoim sposobem , Kryśka kierownikiem wszystkich kierowników Jana zastępca a Andriej kierownik wózkowych, towar latający i zrobią wydajnośc zarabistą amy poszukamy innej pracy bardziej popłatnej
2
Wozkowy z prawdziwego zdarzenia 2017-08-10 20:43
Jacek napisze coś odnośnie dzisiejszej wypłaty ten wozkowy z prawdziwego zdarzenia to wypłata ile? 2000 do 2500 to qurwa dlaczego ja dostałem 1780 widać nie umiem jeździć wózkiem wydaje mi się ze zmiana A się rozpadnie bo za takie pieniadze to chciabym zapytać Mlynskiego albo Czechowskiego czy na pewno by pracowali? Te podstawa 2000 ciekawe czy ja dostaniemy?Jacek skomentuj mojego posta.będą te podwyżki i ile? Bo 1750 podstawy i tak się zwalniają
1
Wuzkowy 2017-08-11 01:45
Weź pod uwagę że tu pewnie pracujesz kupe lat a dwóch młodych co dopiero przyszli dostało podwyżki!
2
Obrotowka 2017-08-12 18:02
Czas wszystko zweryfikuje podwyżki oraz pracowników bo jak tak dalej pójdzie to zostanie ukraiński zakład bo przy stole to oni żądzą a i już przy maszynach stoją to zostanie im ladowanie oraz rozladunek i panują zakład
1
Szefowie-wrogowie 2017-08-13 02:51
tak roboty więcej niż kiedykolwiek, święta przy tym to Pikuś, a na każdej zmianie braki kadrowe, na niektórych niedługo zostanie 5 czy 6 osób na obrotowce albo już tyle zostało, ale kierownictwo magazynu udaje że jest okey! Brawo na prawdę za to jaką opinię pomogliscie stworzyć o tej firmie dordzy... każdy wie o kim mówię! Ciekawe jakie warunki oferuje się osobą odpowiadajacym na ogłoszenie... pewnie sie nic nie oferują bo słusznie nikt nie chcę tu pracować! Co z tego że jest parę osób które zostanie? Zostają bo sa nauczone się odbijać i boją się że gdzie indziej nie daj Boże będą musieli skalac się pracą...
2
gofer 2017-08-13 13:51
2-2,5 tys gdzie tyle płacą ???? gówno prawda dzwoniłem i jest 1,550 podstawy ktoś tu ma bujną wyobraznie
tttt 2017-08-13 14:10
1550 masz plus premie, jednak ludzie z biur ci tego pewnie nie będą umieli wytłumaczyć ile to wychodzi, a wychodzi różnie
tagoo 2017-08-15 18:53
zróbcie coś w końcu z tymi palaczami bo nic nie robią tylko latają palić
Pracownik 2017-08-15 20:45
Dlaczego piszą ze 1550 skoro ja mam na umowie 1500 tak zwana delikatna niestosownosc.Ciekawe czy doczekam sie ze nowy zarząd zwolni wreszcie mlynskiego lub czechowskiego albo Emila a my dostaniemy podwyżki bo narazie dostają osoby po rodzinie albo /mój człowiek \
1
tttt 2017-08-16 13:00
1500 to na produkcji na umowie, 1550 wózkowi, taka różnica, ooo
2
Zostaw swoją opinię o Amplus - Niegardów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplus