logo Amplus

Amplus

Niegardów

Opinie o Amplus

Wolfgang 2017-03-05 20:00
Prawda jest taka ,że przyjmą parę osób potem cześć z nich odejdzie lub zostanie zwolniona ewentualnie ze starych pracowników także , a te ogłoszenia o pracę to śmiech na sali , same kłamstwa.
2
Robert 2017-03-06 07:35
Masz rację. Ściema.
1
ZMIANA D 2017-03-06 19:54
Zmiana D jest najlepsza:))))
2
ZMIANA D 2017-03-06 20:03
Ma ktoś wątpliwości?
ZMIANA D 2017-03-06 20:08
Ma ktoś wątpliwości?
ZMIANA D 2017-03-06 20:15
Na zmianie D mamy takiego Hmmmm a raczej taką rodzynę Edzię co bez niej amplus by zginął
1
gofer 2017-03-07 08:23
zmiana D najlepsza?????? dobre chyba w opierdalaniu i podjebywaniu się na wzajem . pozdrawiam
2
back 2017-03-07 19:07
Ale się uwzieli na tą zm D jedno i to samo w kółko
2
abc 2017-03-08 16:48
Zmiana D jest najlepsza w podpierda....niu się , taka prawda
2
Bździoch 2017-03-09 23:50
Nojlepsza jest zmiana E, na Niegardowie. Rzekłem.
3
pracownik 2017-03-14 15:33
w Twojej wypowiedzi to tylko " musiała" jest dobrze
szczegulnie---szczególnie sie pisze
bióra --biura sie pisze
ja rozumiem frustrację Twojej wypowiedzi ale na Boga gramatyka, ortografia się qur wa kłania
pracownik 2017-03-14 15:37
i qurna biórkach----zapomniałem dopisać a powinno być biurkach analfabeto ,jedno zdanie a trzy błędy ortograficzne z polskiego miałeś chyba 1 normalnie katastrofa najlepiej byś komuś dyktował i ktoś ci napisze Ty nie siadaj do komputera bo kaleczysz rzemiosło -żenada
pracownik 2017-03-14 15:41
Darek" obserwóje "to gówno ale przez u otwarte po prostu nie mogę nic dodać napisałem chyba już wszystko wyżej wystarczy przeczytać imbecylu
Batman 2017-03-20 19:30
Ale cisza
2
zmiana c 2017-03-22 15:11
jak by ta wasza zmiana była najlepsza to największy pracownik firmy Amplus by od was nie odszedł teraz jest u nas i to nasza zmiana jest naj naj naj wiwat Darek
13
Batman 2017-03-22 18:41
Duda ?
8
zm c 2017-03-30 19:21
Darek jest spoko gosc.....
Staszek 2017-04-04 20:02
Jak tam wiesniaki dalej za 7,50 tyracie?
1
tttt 2017-04-05 06:06
Typowy przykład biednego myślenia, osoba z wysokimi zarobkami by takiego czegoś nie napisała ; )
2
Qwerty 2017-04-06 07:39
Przecież dobrze napisał, Nie miejcie pretensji do Staszka tylko do siebie
1
tttt 2017-04-06 12:54
Jakich pretensji? Zaznaczyłem, że osoba o wysokim statusie społecznym nie piszę takich pierdół, bo ma własne życie i własne sprawy.. wnioski proste, nie piszę nikt tego ogarnięty życiowo
Qwerty 2017-04-06 16:24
A dlaczego nie ? , również dobrze może napisać to osoba która zarabia tyle samo ale w innej firmie i na innym stanowisku czy w ogole w innej branży ale nie zapie...dala albo ktoś kto więcej zarabia. Spójrz na to dwóch stron
1
Zmiana B 2017-04-06 19:38
Krzysiek dalej zadupcony na wuzku jedzi :D
1
tttt 2017-04-08 00:19
No konkurencji rynkowej nie wziąłem pod uwagę, Pozdrawiam
1
Janusz Kulon 2017-04-08 11:46
NAJLEPSZA FIRMA!!
2
Qwerty 2017-04-08 14:09
' spoko
1
Pracownik 2017-04-10 16:09
Dziś dostaliśmy jałmużnę czy wypłatę o to chciałbym zapytać dlaczego na produkcji mamy mniejsze pieniądze od tych na zielono ubranych albo na czarno
2
R z 2017-04-10 16:52
Dlaczego jałmużnę? przecież nie mało dostaliscie a napewno więcej niż osoby na zleceniu. Zawsze ponad 2 nie wyjdziecie jak raz wezmiecie mniej to się nic nie stanie.
ktoś 2017-04-11 11:28
nie zawsze ponad 2 bo ponad 2 biorą jakościowcy i kierownicy na czarno ubrani często czytam posty i coś prawdy w tym jest,że są robole i są lepsi tzw przydupasy. A nie można by było wyrównać płace nie wiem dlaczego jednych się faworyzuje a drugi co??(oparty o słupek stoi cały czas i tylko patrzy?)ten jest od tego a ten od tego?najlepiej to idzie wprowadzanie zamętu między pracownikami żeby jeden na drugiego donosił
2
Ewa 2017-04-11 20:46
W tem amplusia to same przydupasy kofidenci do roboty ogry! Haha
1
Grzesiek 2017-04-14 20:13
Widziołem go tyle razy zadupconego i nic jechołoł na wuzku to go tylko czepalo
1
Mietek 2017-04-14 20:15
swienta ida a wy bendziecie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ino dym bendzie szedł buroki hahah
1
kosmita 1 2017-04-15 17:37
No no trzeba się zgodzić Panie z kontroli jakości na zmianie C przespia cala noc albo tracą czas na ogladaniu filmow i piciu kawy
2
kosmita1 2017-04-16 17:44
Oczywiście nie trudno się nie zgodzić szczególnie mowa tu o panie ze zmiany C jak widzą kierownika p.szkrzydlewskiego jak przechodzi przez halę to chcą się zapalić a tak to szczerze nic nie robię kawkę papieroski i filmy na kompie.pora do pracy drogie panie za to wam płacą.
3
znudzona 2017-04-18 10:40
To bardzo ciężka praca ! sami sobie posiedżcie w tym kantorku ciasnota ,picie kawy,nic nie robienie ile tak można !!! żądamy podwyżki nikt tak ciężko nie pracuje jak my i to "za takie pieniądze"kpiny
4
Konkurencja 2017-04-20 11:12
Każdy by się kogoś czepiał a sam nie jest lepszy.. Na zmianie C są sami podpierdalacze i bojcory.. Weźcie się lepiej do roboty a nie tylko myśleć gdzie walić ścieme! Na produkcji są takie dwie co patrzą kogoś obsmarować...
2
kici 2017-04-20 19:31
Na co narzekacie założyć firmę w firmie i śmiać się z reszty tak jak w transporcie.
1
mock 2017-04-21 11:53
Jak się miewa mistrzyni chamstwa Edytka .G. ze zmiany D? Nikt jej jeszcze w ten pusty łeb nie przywalił?
1
pracownik 2017-04-22 12:55
Chciałem dodać ze naprawdę to je nie wiem co robią funkcyjni na każdej zmianie nie tylko Edyta tylko wszystkie bo chyba nic oprócz tego ze telefonie grzebię jedna z drugą to jest żenujące no ale tak już jest ta jest od tego a ta od tego i są nie do ruszenia


4
Koleżanka 2017-04-23 12:29
WITAM
Praca jest ok. Ludzie różni jak to we wszystkich firmach. Jednak najbardziej denerwuje mnie w pracy Pedzio Damian- z jakimś gównem na głowie. Jak widać jego mózg jeszcze walczy z debilizmem. Wielce zastępca :) Kilka lat temu jak zaczynaliśmy prace nie odróżniałeś ziemniaka od buraka a teraz wielce z-ca kierownika:) Bardzo mnie dziwi wrzucenie takiej osoby na takie stanowisko. Opinie na Twoj temat podziela większość osób które z
z Tobą pracowały czy też pracuja. Mysle że lajki pod postem tylko potwierdzą ilość osob które uważają że nie powinno Cie być w tej firmie. Co innego zastępca na niegardowie- młody chłopak ale mega ogarniety jak najbardziej na swoim miejscu.
17
Piknik 2017-04-24 11:14
Tego Wilka za co to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Podobno handlował zwrotami.
Ups 2017-04-24 18:46
A ja mysle ze Damian jest spoko dobrze sie z nim pracuje. Nie wiem kto ma takie zdanie o nim ale sie mylisz .
1
Janusz 2017-04-24 19:07
Damian jak i ci wszyscy kierownicy to tylko tak w robocie cwaniakuja bujaja sie jak rezusy bo kim to oni nie sa
Baron 2017-04-24 19:11
Za to oni handluja czym sie da tylko wtajemniczeni wiedza zobatrz na stacha chate za co on niby ja wystawił? Trzemu go z prandocina [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] spowrotem do niegardowa? Bo chlop nic nie umie i nie ogarnia tylko by siedzial zar i bojkami sie zajmowal
Ups 2017-04-24 19:32
Zajmi sie soba palancie zapracowali to maja dom. Nie kazdy kombinuje i kradnie
Znajoma 2017-04-24 21:37
Widac wszystko po lajkach
:) Damian jest pedziem i chamem. Wszyscy o tym wiedza =) ludzie na produkcji maja wieksza wiedzę od niego
Olo 2017-04-25 22:08
Proszę nie pisać takich głupot na temat Damiana bo to całkiem spoko chłopak.Ma dużą wiedzę i chyba ktoś mu bardzo zazdrości źe pisze takie głupoty na jego temat.A co do pedzia to przecież ma żonę i dzieci.Tylko debił mógł to napisać
1
Kolega z biura 2017-04-25 23:39
Prosze popatrzyc tylko ile okejek jest pod tamtym postem. Ja nie chcialbym byc takim pracownikiem i byc tak postrzeganym jak kokega Damian. Smutne to ale najwyrazniej sobie na to zasluzyl. Mi osobiscie nic nie zaszkodzil ale jak tylko z kims zaczne temat damiana to opinie sa podobne =( moze warto zmienic otoczenie? Tylko gdzie go przyjmia zeby chodzil sobie w tym swoim bialym dresiku =(
1
rod 2017-04-26 18:35
Tacy mocni jesteście, że potraficie tylko naubliżać komuś na anonimowym forum ? Nie podoba się to powiedz Mu to wprost albo się zwolnij wieśniaku :)
3
sortowacz 2017-04-27 10:34
Damian a kto to jest ? bo pracuje dopiero pół roku i nie wiem kogo mogę spotkać
Zostaw swoją opinię o Amplus - Niegardów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amplus