brak logo

H.W Pietrzak Holding Odlewnia Zeliwa

Kutno

Opinie o H.W Pietrzak Holding Odlewnia Zeliwa

Adi z gilotyn 2016-08-01 16:41:03
pracownicy z Batorego pisać u nas na forum bo wiem że dużo osób dalej wchodzi na Gostynin http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,1012378
12
xxx 2016-08-06 11:08:04
Fundusz miał być ale nie będzie znowu jest cos nie tak .
1
xxxxxx 2016-08-06 15:25:08
CO ZNOWU JEST GRANE Z TYM FUNDUSZEM PRZECIEZ NIBY KURIEREM DOSŁALI JAKAS KOREKTE CO ZNOWU JEST NIE TAK ? CZEGO ZNOWU BRAKUJE? ALBO ZLE OBLICZNE JEST? CZYZBY SAME PÓŁGŁÓWKI PRACOWALI W KADRACH
1
cccccc 2016-08-06 22:45:10
Fundusz nigdy nie wypłaca nagrody,premi,bonów,dodatków itp ale u Nas jest sytuacja inna. Bo właścieciel zawsze odprowadzali składki od kwoty liczoną z nagrody. Fundusz nie zajmuje sie tylką naszą sprawą ale ma też inne zakłady. Niestety polska zawsze bedzie niszczy ludzi takich jak p.(usunięte przez administratora).
xxxxxx 2016-08-07 09:43:09
CO TY ZA PIERDOŁY PISZESZ POLSKA NISZCZY TAKICH JAK PIETRZAK A KTO DOPROWADZIŁ DO TAKIEJ SYTUACJI ZE TERAZ JESTESMY BEZ WYPŁAT JUZ PRAWIE PRZESZŁO PÓŁ ROKU JESLI SIE MIERZY SIŁY NA ZAMIARY TO TACY JAK PIETRZAK NIE POWINNI SIE UDZIELAC TO ZE BYŁ KTÓRYS TAM NA LISCIE NAJBOGATSZYCH POLAKÓW TO NIE ZNACZY ZE JEST NIE WIADOMO KIM DOPROWADZŁ DO TEGO ZE LUDZIE KTÓRZY PRACOWALI PO ILES LAT TERAZ CZEKAJA NA NIE WIADMO CO I NA WYPŁATY Z FUNDUSZU BO NIE WYPŁACAŁ I SPLAJTOWAŁ A TERAZ JESZCZE MA CZELNOSC SI ODWOŁYWAC NIE WIADOMP PO CO JAK NIKT NIE CHCE Z NIM UKŁADÓW
2
Nkk 2016-08-07 19:03:04
Syndyk Ci powiie że ma konta puste
Nkk 2016-08-09 02:02:36
P........ostatnim dniu dał zażalenie do sadu i jest zażalenie i fundusz jest wstrzymany
Roki 2016-08-09 06:30:16
A skąd to wiesz? Przeciez ma byc wypłacone do konca miesiąca...
1
Roki 2016-08-09 06:42:27
Jak nie wiesz na 100% to nie pisz glupot....to po co by gadali że wypłaty do końca miesiąca...
Nik 2016-08-09 07:12:52
Chłopie coś Ci się miesiące pomyliły już jest sierpień A nie lipiec
2
widzisz i nie grzmisz 2016-08-09 21:12:44
Po to żeby takie barany jak ty zapieprzali jeszcze do końca miesiąca za darmo
Xxxcxcc 2016-08-23 21:23:17
Jakoś ucichło na tym forum
Xxx 2016-08-23 21:35:54
Wejdźcie sobie na opinie hw pietrzak walcownia Chorzów tam jest gorąco he nawet kolejne tv załatwili
1
vyx 2016-08-24 06:55:00
ucichło bo kasa dostają i mają robota
2
Yyy 2016-08-25 21:01:12
Program interwecja sroda 16 15 nie a co funduszu przynajmniej w Chorzowie wiemy syndyk kasa juz ma od jutra przelewy ma robicie
1
Kolo 2016-08-26 16:00:28
Gostynin jest kasa z funduszy Bank Pekao.W koncu.pozd
1
Zzz 2016-08-26 19:36:26
Wystarczylo ze Chorzów interwecje wezwal jak szybko dalo sie zalatwic wszystko a jednak idzie hm
5
Yyy 2016-08-26 19:43:08
Emisja programu w srode 16 15 polsat
2
TZAIT 2016-08-28 09:32:27
hmmm choćby u nos w chorzowie jak to czytom to mom wrażenie że jesteś z batorego ale to tako moja sugestia
3
Nkk 2016-08-31 04:33:38
Te forum jest głupie no jada teraz do Tych do roboty ba za Ię nic nie dostał pa
Anna Maliszewska Botorek 2016-09-11 00:40:41
To forum nie jest głupie.... Trzeba nauczyć się rozmawiać... Pozdrawiam. Ania z Batorego.
3
Anna Maliszewska Botorek 2016-09-11 01:20:38
Zawsze jest takie coś jak nadzieja.... i poczucie własnej wartości... Poczucie walki o swój byt... Żadna siła nie złamie Waszego,, ja ''Przezwycieżenie strachu w trudnej sytuacji będzie największym egzaminem w życiu... Ania.
3
Jabol 2016-09-14 08:55:15
Sranie w banie.
Roki 2016-09-18 21:26:54
Witam czy to prawda ze w Gostyninie syndyk zwalnia ludzi?
QAZXSW 2016-09-19 09:43:10
TAK TO PRAWDA OK 30 MA IŚĆ DO ZWOLNIENIA!!!!!
1
Roki 2016-09-19 10:18:07
A macie tam jeszcze produkcje?
Akuku 2016-09-23 19:17:25
Produkcja jest z usług. Klimat w Gostyninie jest zły ludzie wypisują na siebie głupoty i się obrażają juz dobrze w tej firmie nie będzie. Pozdro dla madrych ludzi.
6
zibi 2016-09-28 14:09:53
Słyszałem, iż wyprzedaje wsio na lipnych papierach by ukryć przed syndykiem, samochody, posiadłości min. w Jeziornej. Wcześniej pozapisywał na swoje dzieci, gdyż wiedział, że oszukując na Vat daleko nie zajedzie. Wiele by pisać, ale udaje, iż na wszystkim się, a ludzi traktował jak śmieci. A przecież z niego zwykły ciul..
16
sphpaz 2016-10-19 21:59:46
właścicielem to on już nie jest od 2 czerwca!!!
5
TOLEK 2016-10-24 11:07:11
Nie wiadomo co myśleć o tym wszystkim niby ratatuja zakład a ludzi zwalniają ciekawe kiedy zwolnią resztę.
3
miły 2016-10-24 17:47:53
Do końca roku sytematycznie będą zwolnienia w Gostyninie bo nie ma chętnych na przejęcie tego zakładu. Z usług które mamy obecnie się nie utrzymamy i najlepiej na tym wszystkim to wyjdą te osoby które już zostały zwolnione badź będą zwolnione na dniach. Bo odzyskają większość pieniędzy.
5
RR 2016-10-26 16:45:01
A w czym problem się zwolnić i wyjść na tym lepiej?
1
XXX 2016-10-26 19:28:32
jak jutro wydarzy się to co słychać czyli będzie głodny i zrobi to co ma zrobić to trzeba będzie troszkęęęęęęę poza???????? he he he he he he he he he
3
robo 2016-10-26 20:22:59
To może zdradź co ma jutro się wydarzyć?
3
nikt 2016-10-27 13:44:38
A co może się wydarzyć w zakładzie który praktycznie nie produkuje i jest w upadłości likwidacyjnej ? Hmmm bony na święta chcecie dostać czy może jakiegoś socjalna ? Po co się pytać skoro i tak każdy przypuszcza co będzie dalej.
2
GOSTYNIN 2016-10-27 19:33:56
Dzisiaj piesek chodził po liniach i mówił że będą zwolnienia ma polecieć 6 z magazynu i 4 z maszyn no i jeszcze inni ale nie powiedział kto .To pewnie będzie koniec ,pewnie za pare dni polecą następni bo podobno syndyk nie może zwolnić tylu na raz tak powiedział.
3
grisza 2016-10-27 19:55:41
Ha ha ha, no i gdzie te du.owłazy co się tak mądrzyły w czerwcu i lipcu, teraz niech pocałują psa w ogon. To było do przewidzenia że zakład padnie jak mucha.
3
rr 2016-10-27 21:01:16
A czy to ma jakieś znaczenie kto typował bądź kto poleciał miesiąc temu do zwolnienia czy poleci teraz ? I tak zakład już nie przetrwa więc czy wytypuje mnie Mariusz czy drugi Mariusz czy Robert czy np.Hubert jak ostatnio rzekomo dwóch zwolnił nie robi mi to już różnicy. Oby ten cyrk się już skończył.
10
xxx 2016-10-28 17:18:35
Dzisiaj w Gostyninie odwdzięczyli się za pomoc . ;słóż panu swemu wiernie a on na ciebie pierdnie ; i to są swięte słowa. Było pomóżcie pomóżcie my się wam odwdzięczymy . wy*ebali nas na bruk.
7
Adolf Hejter 2016-11-01 09:27:25
A jo sie pytom dlaczego administrator nie usuwa tego, ważne tematy były usuwane a pierdoły zostają,widać że komuś zależy na ośmieszeniu nas.
1
nikt 2016-11-02 21:56:40
Z racji tego że posty są uwuwane to powtórze. Panowie S.P. H.P. oraz śmieszny kierowniczek Ż. życze Wam oby każdy osoba na świecie wydymał... was w ten sam sposób co Wy to uczyniliście. Mam nadzieje że zło powróci do Was tylko z podwójnym uderzeniem.
11
C 2016-11-04 22:24:46
Jest przetarg na sprzedaż z opcją pierwokupu.
8
Ko6 2016-11-09 14:01:01
Już mnie nerwy grają idą się flaszka kupic5
1
gostynin 2016-11-13 19:49:04
Aforum w Gostyninie umarło co sie dzieje ? boicie sie pisać ? Chyba trzeba zacząć to może wam sie języki rozwiążą .
7
miki 2016-11-14 19:52:44
Gostynin co u was słychac ciekawego bo w Chorzowie jest lipa
3
JA 2016-11-17 20:49:41
Bucek jestes namierzony ha ha ha .
1
TY 2016-11-19 05:29:52
Jesteś mocny za monitorem? Dlaczego nie powiesz prosto w oczy cwaniaczku jakich wielu?
XXX 2016-11-19 20:23:54
Dawno mnie tu nie było , cos się zaczyna dziać , w końcu ktos tego BUCA zauważył tego drugiego kierownika po głównym . Co ten "BUC" nierób jeszcze tam robi ? Słyszałem że pozwalniali magazynierów , ale on podobno jest nie do ruszenia . Lepiej uważać o czym się z Nim rozmawia bo napewno strzela , zresztą cos z nim jest nie tak, skoro tam jeszcze jest . ( TY ) jestem mocny z za monitora !!! Boo moge napisać co wiem i nie jestem cwaniaczkiem . Ja nikogo nie obrażam nie lubie takich jak ty , a kto jest zainteresowany to bądzie wiedział kto to jest BUC .
6
sphpaz 2016-11-27 20:33:04
koniec Sławka potentata jest b.bliski, jak widać nerwy mu puszczają. Coś jest narzeczy! Powinien zatrudnić się u nowego właściciela na stanowisku placowego "pakować złom". wykończył żmije, wykończy i synalka pajaca!
8
Q 2016-12-05 08:43:17
Jest ogłoszony przetarg na 16-go grudnia za 22 200 000.
2
Zostaw swoją opinię o H.W Pietrzak Holding Odlewnia Zeliwa - Kutno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie H.W Pietrzak Holding Odlewnia Zeliwa