wsparcie badaczy w procesie przygotowania i realizacji badań marketingowych (współtworzenie narzędzi badawczych, opracowywanie wniosków i rekomendacji),
analizę wyników badań marketingowych,
wsparcie zespołu w przygotowywaniu raportów, prezentacji wyników badań marketingowych oraz prowadzeniu warsztatów.
Wymagania
ukończony II rok studiów lub status absolwenta maksymalnie do 2 lat po uzyskaniu dyplomu (preferowane kierunki: socjologia, psychologia, psychologia społeczna, etnologia, zarządzanie),
niezbędna wiedza na temat marketingu i badań marketingowych,
znajomość MS Office (w szczególności MS Power Point, MS Excel),
dyspozycyjność do pracy co najmniej 30 h tygodniowo,
komunikatywność, umiejętność słuchania.
Oferujemy
umowę zlecenie na okres 3 miesięcy stażu (lipiec - wrzesień),
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę z najlepszymi ekspertami w branży,
zdobycie doświadczenia w jedynej w branży firmie na rynku,
udział w wielu atrakcjach dedykowanych tylko dla stażystów,
udział w eventach firmowych,
świetne połączenie komunikacyjne biura,
staż w firmie wspierającej sport i kulturę.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!