Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Agnieszka Piotrowska - Teknika S.A."
Jakie były Wasze początki? Teknika Sp. z o.o. została założona w 1998 roku przez osoby mające już kilkuletnie doświadczenie w przemyśle drzewnym i meblarskim. W tym czasie zdobyła zaufanie klientów, zaopatrując w ponad 2.500 maszyn i linii produkcyjnych zakłady na terenie całego kraju. Obecnie projektujemy i realizujemy linie produkcyjne, dostarczamy maszyny, narzędzia, części zamienne oraz świadczymy usługi serwisowe.
Czym dokładnie zajmuje się firma? Specjalizujemy się w wyposażeniu zakładów produkcyjnych w rozwiązania maszynowe w przemyśle drzewnym począwszy od pojedynczych maszyn po kompleksowe linie technologiczne „pod klucz”. Regularnie powiększamy swoją ofertę, aktualnie będąc przedstawicielem największych i najbardziej renomowanych producentów maszyn. Reprezentujemy znane i cenione marki włoskie takie jak: Barucca, Biesse, Cefla, Cma, Camam, Costa Levigatrici, Emmelle,Nardi, Orma, Primultini, Paoloni, Saomad, Storti, Spanevello, Salvador oraz Fantacci, Anest Iwata i Collanti Concorde.
Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Grupę Teknika SA tworzy zespół około 80 osób i nadal poszukujemy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Lidia Borkowska - ProService Agent Transferowy Sp. z o.o."
Czym zajmuje się ProService Agent Transferowy? Działalność naszej firmy koncentruje się na usługach finansowych. Naszymi klientami są polskie i zagraniczne fundusze inwestycyjne, emerytalne oraz firmy ubezpieczeniowe. Jesteśmy największym agentem transferowym w Polsce, prowadzimy usługi księgowości funduszy i księgowości spółek. Tworzymy także nowoczesne i elastyczne rozwiązania FIN TECH. Pracujemy w technologiach Java, PHP, .NET i mobile. Realizując projekty IT korzystamy z metodyk klasycznych, wplatając elementy metodyk zwinnych (Agile).
Za co klienci cenią wasze usługi? Jak wykazało badanie „Wizerunek ProService i trendy na rynku TFI” realizowane przez TNS Polska - Klienci cenią nas za poczucie bezpieczeństwa, łatwość w kontakcie z Pracownikami naszej Firmy, a także za zaangażowanie wykazywane przez naszych Pracowników.
Gdzie mieści się siedziba waszej firmy? Główna siedziba naszej Spółki mieści się na ul. Puławskiej 436 - tu pracuje zdecydowana większość naszych Pracowników. W drugiej lokalizacji - ul Postępu pracują osoby zajmujące się księgowości funduszy i księgowością spółek. ...