Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KP Warszawa Targówek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzi sekretariat Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KP Warszawa Targówek
prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
przyjmuje, rejestruje przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne,
sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału oraz sporządza wykazy spraw niezałatwionych przez policjantów,
przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
prowadzi ewidencję aktów prawnych, przepisów wewnętrznych oraz udostępnia ich i zapoznaje z nimi policjantów,
przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. "BC"
prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
rozlicza policjantów z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego, przeniesienia lub delegowania do służby w innych jednostkach
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy:
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urzadzeń biurowych,
Umiejętność pracy w zespole,
Umiejętność organizacji pracy własnej,
Terminowość, rzetelność, komunikatywność,
Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństawa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przespisów ustawy z dnia 18 październikan2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy:
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze sekretarsko-biurowym
wykształcenie: wyższe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustaw z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/ła współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandytatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm)
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Zespół Kadr i Szkolenia Wydział Ogólny
03-301 Warszawa
ul. Jagiellońska 51
bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oferta pracy
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- praca w wymuszonej pozycji ciała
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uwaga! List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą korespondującą z datą złożenia dokumentów) ora własnoręcznie podpisane
Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone
Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,8101 kwoty bazowej tj. 4757,92 zł. brutto. (Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok) Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.