Stanowisko ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji

Warszawa
Oferta opublikowana22.05.2024
Oferta wygasa16.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji w terenowych jednostkach organizacyjnych, zgodnie
z obowiązującymi w Zakładzie unormowaniami dotyczącymi zasad zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok pracy w obszarze ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
  • minimum 2 lata pracy związanej z opracowaniem i wdrażaniem procedur bezpieczeństwa informacji

Wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość programów MS Office (w tym Excel)
  • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781
    z późniejszymi zmianami)
  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność stosowania przepisów
  • orientacja na cel/na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • podejmowanie decyzji
  • rozwiązywanie problemów

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy

Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • system premiowy
  • ruchomy czas pracy
  • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie