Stanowisko ds. rozliczeń 93/2024

Poznań
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Wymagania

Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku

Wymagania niezbędne: 

  • wykształcenie średnie

Wymagania mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą

  • komunikatywną
  • potrafiącą współpracować
  • zorientowaną na cel
  • zorientowaną na jakość
  • nastawioną na rozwój

To zachęcamy do przesłania dokumentów

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 93/2024,
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
    Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
    Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

 

Miejsce składania dokumentów:

  • korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
  • osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
  • przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w Poznaniu

 

Dodatkowe informacje:

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów kandydatów,
  • sprawdzenie wiedzy na temat ubezpieczeń społecznych,
  • rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu

Dodatkowe informacje:

  • umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika,
  • miejsce świadczenia pracy Poznań ul. Fabryczna 27/28,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
  • w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
  • do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

Oferujemy

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Warunki pracy:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 4-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie